Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#94542
Som så mange andre herinde er jeg vældigt interesseret i G20 og jeg vil meget gerne se tvet i aktion. Jeg vil derfor gerne høre om der er nogle herinde som kender et sted man kan se det i Københavnsområdet.

Det vigtige er at det skal være et sted hvor tvet står i et "stuelignende" setup. F.eks. med en PS3 sat til, en low/medium budget bluray afspiller og evt. et normalt analogt og digitalt signal. I ved, det man kan forvente at man selv vil bruge når man kommer hjem med tvet. Det er jo komplet ligegyldigt at se det i et "Fona/elgiganten" setup. Derudover skal det hverken være "butiks" kalibreret eller ISF kalibreret. Det skal være med en normal stue kalibration, nogenlunde ligesom den man kan kopiere fra flatpanels testen. For det er jo relativt dumt at se en ISF kalibration, når jeg alligevel ikke har råd til sådan en.

Jeg har set på Panasonic Center Rødovre, som godt nok ligger et stykke ude, men det var umiddelbart der jeg tænkte at man kunne se G20 i stue aktion. Jeg kan også se at der ligger en K.T. Radio i frederiksberg, men der er ingen hjemmeside til den butik.

Hvor har i set tvet og har i evt. et godt sted jeg kan se det i København? På forhånd tak! :)
Af Captain Awesome
#94543
Dette er lige en test for at se om man kan reservere indlæg.

[EDIT]det kunne man godt
Af Tuborg4life
#94661
Hejsa C.A.

Jeg ved at Buddinge radio / www.totaltv.dk på søborg torv har det sat op med yousee signal, jeg kan ikke huske om de har en bluray sat til da jeg var der ude.
Jeg syndes det var rigtig hyggeligt der ude og de gav mig selv fjernbetjening så jeg selv kunne pilde på alle indstillingerne.
De har en ok pris inkl levering på 7995,-

god øl skal drikkes kold
hillsen tuborg4life ;)