5. feb 2010, 21:35
#89568
Hey Folks!
Har købt en Philips 42" for end 3 år siden i Fona m. en Fona x-tra forsikring.
Uheldigvis bliver min fladskærm total skadet, og efter lang vente tid, kommer jeg i kontakt med forsikringen. De siger at jeg kan gå ned i en hvilken som helst Fona butik og hente et nyt Tv.
Jeg giver min lokale Fona butik et besøg, og til min store overraskelse kan jeg kun vælge et tv til max. 8000,- , i min police står der skrevet sort på hvidt at der INGEN nedskrivning er på mit fjernsyn og at de ved total skade og tyveri giver et tilsvarende fjernsyn eller et nyt, men at det ikke kan blive dyre end min oprindelige pris. Min oprindelige pris var 18.000,-. Denne x-tra forsikring vs. deres lidt billigere forsikring, som de kalder service forsikring er der en nedskrivning på 20% pr. år efter 2 år. Men dette gælder IKKE for min forsikring, men alligevel har de valgt at slå 10.000 af men oprindelige købspris????
Kan dette virkelig være rigtigt, det var absolut ikke det der blev sagt den gang jeg købte den 2000 kr. dyrer forsikring, der kunne alt jo næsten lade sig gøre.
Jeg endte med at gå der fra rigtig skuffet, og uden nogen løsning, da de ikke havde noget Tv i den pris-klasse jeg kunne lide.
Har I nogle forslag eller egen erfaring med lign. som I kunne tænke at dele med mig, så ville jeg være rigtig taknemmelig!!
På forhånd Tak...
Med Venlig Hilsen
Den skuffet Fona kunde
Har købt en Philips 42" for end 3 år siden i Fona m. en Fona x-tra forsikring.
Uheldigvis bliver min fladskærm total skadet, og efter lang vente tid, kommer jeg i kontakt med forsikringen. De siger at jeg kan gå ned i en hvilken som helst Fona butik og hente et nyt Tv.
Jeg giver min lokale Fona butik et besøg, og til min store overraskelse kan jeg kun vælge et tv til max. 8000,- , i min police står der skrevet sort på hvidt at der INGEN nedskrivning er på mit fjernsyn og at de ved total skade og tyveri giver et tilsvarende fjernsyn eller et nyt, men at det ikke kan blive dyre end min oprindelige pris. Min oprindelige pris var 18.000,-. Denne x-tra forsikring vs. deres lidt billigere forsikring, som de kalder service forsikring er der en nedskrivning på 20% pr. år efter 2 år. Men dette gælder IKKE for min forsikring, men alligevel har de valgt at slå 10.000 af men oprindelige købspris????
Kan dette virkelig være rigtigt, det var absolut ikke det der blev sagt den gang jeg købte den 2000 kr. dyrer forsikring, der kunne alt jo næsten lade sig gøre.
Jeg endte med at gå der fra rigtig skuffet, og uden nogen løsning, da de ikke havde noget Tv i den pris-klasse jeg kunne lide.
Har I nogle forslag eller egen erfaring med lign. som I kunne tænke at dele med mig, så ville jeg være rigtig taknemmelig!!
På forhånd Tak...
Med Venlig Hilsen
Den skuffet Fona kunde