21. dec 2009, 16:35
#83667
Hvis man på forhånd ved hvilket TV man skal have, og derfor ingen rådgivning behøves, hvorhenne er man så bedst tjent med at sætte sine penge? – På en onlinebutik, eller i en fysisk butik?
Umiddelbart er der jo meget ofte penge at spare online, omvendt så er jeg måske af den lidt mere konservative type der mest hælder til at hente varerne selv, ligeså snart vi er over størrelsesordenen cd’er, film og spil. Dette primært fordi jeg personligt har meget lidt tiltro til postdanmarks måde at håndtere pakker på. Så ved jeg godt at der måske nok er noget garanti der skulle dække eventuelle ”screw-up’s” fra postvæsnets side, men når jeg har afgivet min underskrift på at have modtaget pakken, så er det vel ikke postvæsnets ansvar længere? – Så når jeg får pakket skærmen ud i stuen, og evt. finder ud af at den har pådraget sig skader, så er det vel mig der sidder tilbage med lorten?
Så med mindre man har mulighed for at spare spidsen af en jetjager ved at købe sin skærm online, er det så ikke et bedre valg at handle i en fysisk butik? – Jeg ville da i hvert fald personligt selv synes at det er lettest at kunne køre direkte hen til forhandleren igen, hvis skærmen skulle have fejl eller mangler, i stedet for at bøvle med at skulle sende frem og tilbage til onlineforhandleren.
Der er vel ingen garantimæssige forskelle på produktet, onlinebutik vs. fysisk butik? – Så helt basalt, udover prisen, hvad er så fordelen ved at købe sit TV over nettet, i modsætning til i en fysisk butik?
Håber i kan hjælpe.
Umiddelbart er der jo meget ofte penge at spare online, omvendt så er jeg måske af den lidt mere konservative type der mest hælder til at hente varerne selv, ligeså snart vi er over størrelsesordenen cd’er, film og spil. Dette primært fordi jeg personligt har meget lidt tiltro til postdanmarks måde at håndtere pakker på. Så ved jeg godt at der måske nok er noget garanti der skulle dække eventuelle ”screw-up’s” fra postvæsnets side, men når jeg har afgivet min underskrift på at have modtaget pakken, så er det vel ikke postvæsnets ansvar længere? – Så når jeg får pakket skærmen ud i stuen, og evt. finder ud af at den har pådraget sig skader, så er det vel mig der sidder tilbage med lorten?
Så med mindre man har mulighed for at spare spidsen af en jetjager ved at købe sin skærm online, er det så ikke et bedre valg at handle i en fysisk butik? – Jeg ville da i hvert fald personligt selv synes at det er lettest at kunne køre direkte hen til forhandleren igen, hvis skærmen skulle have fejl eller mangler, i stedet for at bøvle med at skulle sende frem og tilbage til onlineforhandleren.
Der er vel ingen garantimæssige forskelle på produktet, onlinebutik vs. fysisk butik? – Så helt basalt, udover prisen, hvad er så fordelen ved at købe sit TV over nettet, i modsætning til i en fysisk butik?
Håber i kan hjælpe.