Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Czuba
#79536
Hey folkens...:)

Ville høre om nogen af jer har erfaring med ovennævnte hjemmeside?:)

Håber nogen kan hjælpe:)
Af Vivi
#79897
De svarer super hurtigt på mails, og det er muligt at afhente hos dem.
Men jeg har aldrig købt noget hos dem.
Af per123
#83046
Czuba skrev:Hey folkens...:)

Ville høre om nogen af jer har erfaring med ovennævnte hjemmeside?:)

Håber nogen kan hjælpe:)
Jeg har igen erfaring, men jeg undre mig over rodet med at deres hjemmeside siger at "..Officiel web-adresse: www.fladskærmsshoppen.dk " mens den rent faktisk er http://www.onlineprice.dk/ og vist tidligere var nypris.dk
Af trykkertor
#99397
Jeg trækker lige den her tråd op igen.
Ser at fladskærmsshoppen er stort set billig på det meste.
Men har i nogle erfaringer med dem.
Hjemmesiden ser lidt ud til enmandsforetag aktig ud.

Nogle der har konkrete erfaringer med dem?
(Gerne reklamationer, for så er det virkelig en forhandler viser sin sande side).
Af KlausHansen
#99402
Ja vil også gerne høre lidt erfaring fra andre...

Og man kan hente selv.... kan dog ikke finde ud af hvor de ligger henne i landet....

Nogen der ved det.

Klaus
Af Straadten
#99407
Adressen fremgår af fladsskærmshoppens hjemmeside:
Afhentnings adr.: Drejergangen 1, 2690 Karlslunde
Lager & kontor adresse: Smedeholm 12-14, 2730 Herlev

Står godt nok ikke lige på forsiden, men under punktet kontakt -> forretningsbetingelser.

Har været i kontakt med dem i.f.b.m. bestilling af Samsung 46C8705 idag.
Håber på levering fredag eller først i næste uge....glæder mig vildt (B
Af Matthias
#99524
Ohøj,

Jeg har selv købt et 3d plasma fra Samsung - Må indrømme, at den koorespondance jeg har haft med dem har været ganske fin.

Glæder vildt meget til uge 21 når det ankommer...

Matthias
Af mundt
#99527
Hey.

Jeg har købt to skærme hos dem. Den første var en Samsung 855 der brummede helt vildt, så den røg retur helt uden problemer. Den anden var en Samsung 7070 til min far og det virkede problemløst.
Begge gange afhentede jeg selv i Karlslunde, hvor de har en lille biks. Eneste minus ved afhentning er at det KUN er kontant betaling.

Kundeservice er udelukkende pr mail men de (Jonas) er hurtige til at svare.

Jeg går i dette øjeblik og venter på en skærm derfra og har absolut ingen bekymringer omkring det.

Jacob
Af snowflake
#99529
Eneste jeg ikke bryder mig om, er at returvarer/reklamationer ikke kan afleveres samme sted som pickup, men skal sendes.
Af AO
#107501
Jeg fik mit TV kort efter det var bestilt..

Har dog efterfølgende sendt spørgsmål angående mit produkt hvor de ikke svarer på min mail.. Ser desværre ud som om de kun svarer på mails når de kan sælge noget.. Synd for var ellers tæt på at købe en skærm til soveværelset hos dem..
Af Asskicker
#107518
Jeg købte mit samsung TV der, super hurtig svartid og varen kom som aftalt.. har ingen problemer haft med dem, har heller ikke haft noget der skulle til rep. dog :)
Af AO
#109552
Jeg kan desværre ikke anbefale fladskærmsshoppen.dk..

Jeg købte et TV hos dem og mine briller har jeg stadig ikke fået.. De har flere gange sagt jeg får den i samme uge som jeg har sendt min mail..

Jeg har desværre været nødsaget til at gå til min advokat med sagen i dag, og han vil nu kigge nærmere på muligheden for at ophæve mit køb..

Så 0 ud af 5 stjerner fra min side af..

AO
Af Gavin
#109557
AO skrev:Jeg kan desværre ikke anbefale fladskærmsshoppen.dk..

Jeg købte et TV hos dem og mine briller har jeg stadig ikke fået.. De har flere gange sagt jeg får den i samme uge som jeg har sendt min mail..

Jeg har desværre været nødsaget til at gå til min advokat med sagen i dag, og han vil nu kigge nærmere på muligheden for at ophæve mit køb..

Så 0 ud af 5 stjerner fra min side af..

AO
Har du fået dine briller? Jeg blev jo lige lidt bekymret nu hvor jeg går og venter på mit plasma tv.

Så har lige spurgt om jeg får mine briller med det samme, og her er svaret:

"Vi har fået briller hjem, og sender til ALLE , og dine er vedlagt dit tv."

Så mon ikke du får dine briller? Noget andet er at du så måske stadigvæk vil ophæve købet.
Af karsten111
#116867
Hej har lige købt 45" 8705 samt sourond system hos fladskærmshoppen...de svarede hurtigt på mine mails...indtil jeg fandt ud af at sourond kunne jeg købe billigere andre steder...de reklamerer med prisgaranti,det har jeg gjort dem opmærksom på ...men ingen respons