Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af WhiteDog
#130955
Trustpilot giver jo falsk tryghed, når en køber har været inde og givet en butik max karakter, fordi hans vare kom dagen efter. Det kan jeg virkelig ikke bruge til noget.

Det der tæller er oplevelsen for alle dem der har skulle bruge butikken fuldt ud. Forespørgsel, Køb, evt. returnering og reparation.
Af trykkertor
#130959
Lige præcis.
Det er først når en møder en reklamation eller retur en opdager hvilken slags butik det er.
Altid når jeg læser truspilot, ebay/qxl karakterer etc, så kikker jeg kun på den dårlige feedback. For å se om det er store huller i retur/service/supportafdelingen.

100 grønne stjerner kan jeg ikke bruge til noget hvis det kun er tale om, "bestilte, fik varen dagen efter".

Så er det mere interressant at læse en der har haft med support/service/retur at gøre. Og se hvordan det gik.
Af Remmerboy
#130961
WhiteDog skrev:Trustpilot giver jo falsk tryghed, når en køber har været inde og givet en butik max karakter, fordi hans vare kom dagen efter. Det kan jeg virkelig ikke bruge til noget.

Det der tæller er oplevelsen for alle dem der har skulle bruge butikken fuldt ud. Forespørgsel, Køb, evt. returnering og reparation.
det kan sammenlignes med "jeg kørte til tanken og tog pumpen fra oktan95. det var ikke diesel, så jeg giver topkarakter".
det ser ikke ud til at Fladskærmsshoppen er gode til service, når der ikke indgår salg (reklamation osv)
Af Dental Floss
#135354
Er der nogen der ved, hvad der sker med deres webside ?

Jeg sendte en reklamation på et Samsung TV for en lille uge siden, som de ikke har besvaret og kan nu se, at siden er.....ja ifølge navnet på siden der vises, lukket !
Af kskruger
#135362
Jeg tror de er lukket.
http://www.fladskærmsshoppen.dk/ShopClosed.asp

ShopClosed - det må vel betyde at de er lukket. :(
Af Dental Floss
#135363
Dental Floss skrev:Er der nogen der ved, hvad der sker med deres webside ?

Jeg sendte en reklamation på et Samsung TV for en lille uge siden, som de ikke har besvaret og kan nu se, at siden er.....ja ifølge navnet på siden der vises, lukket !
Nå, det kunne jeg selv besvare: Konkurs! - http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicServ ... r=31938406

Knap så fedt....
Af kskruger
#135364
Ja, det er nok ikke nemt, at drive forretning i Danmark, når man vil sælge forbruger elektronik.
Der er desværre lukket mange butikker/webbutikker de sidste 2-3 år.
Af Thure Jensen
#135395
Hvem har så overtaget garantien mon :o .
Så er det jo godt at man har onsite presigeservice fra samsung også. :)
Virkede fint da mit panel skulle skiftes pga. pixelfejl i sidste uge. Anmeldt mandag, skiftet fredag. :)