HEJ mycitydk
jeg vil ikke trykke ja eller nej. det en overvejelse som du selv skal lave..
mange vil nok sige du skal lave være, det er spild af pænge og reklamationen dækker fejl der er opstår. ( det korrekt ) men hvad med efter 2 år???
Holder den i 2 år holder den i evighed er svaret til det. (den tror jeg ikke på)
jeg tegner ikke en forsikring i en butik pga. jeg har en ekstra forsikring igennem min forsikrings selskab der dækker alle mine el artikler i 4 år.
den tegnet forsikring dækker kun, den valgte varer...
nogle har master card Guld, som også har en forsikring (hvis man køber det med kortet).
det også et spørgesmål om prisen på produktet du køber.. 15000 kr. tv. 2 års reklamation. 7500 årlig. hvis den går i stykker altså efter 2 år.
Det mange penge, men som så meget andet forsikring kan man ikke være sikker på at den går i stykker. men man kan heller ikke være sikker på at den ikke gør.
hvis du synes det er fornuftigt og der er potentiale med hendelig uheld (der hjemme altså) så skal du gøre det...
men det vigtigste er at læse på disse hvad de dækker og hvad de ikke dækker.
de fleste forsikringer i butikkerne skriver ingen nedskrivning (hvilke man hurtig tolker, 15.000kr tv bliver det total skadet giver de mig et 15.000 kr tv), det er ikke på den måde.
ingen nedskrivning vil sige at selskabet skal give dig den samme skærm hvis de kan skaffe den (næppe hvis der er gåer mere en 1 år), ellers skal de skaffe en varer der specifikt macher det du havde, f.eks. 2 hdmi, 1200 sider tekstv. osv. osv..
og som alt teknologi. kommer der noget nyt og det gamle bliver billigere.
du vil finde mange der er imod og siger spild af pænge, men jeg tror du også vil finde nogle der har været glade alligevel for det.
de glade laver ikke en forum hvor de beskriver hvor glad de er blevet for en forsikring. men de sure skal nok lave en hjemmeside osv. for at skrive hvor sure og dårlige oplevelser de har fået.
nu bliver den for lang SORRY