13. sep 2009, 14:35
#72797
Er der nogen som har positive erfaringer med Samsung Prestige Service og at de overholder deres næste dag online support garanti?
Det kan godt være at vi bare har været ekstremt uheldige, men jeg tvivler efterhånden. Vi købte bevist et 40" Samsung TV (LE40A656) i dansk udgave for at den nævte onsite garanti (via nettet hos SHG).
Begge gange vi har skulle bruge den har det taget mere end en uge før teknikeren kunne komme med et nyt motherboard, og her 2 måneder efter andet besøg virker TV'et stadigvæk ikke rigtigt og Samsung bliver ved med at love at en tekniker dukker op. Så nu ønsker vi at ophæve købet.
Man kan godt modtage en pakke større ned 20 kg og en vis størrelse, men det er faktisk ikke muligt at afsende en sådan som privat person hverken med posten eller fragt firmaer.
Men nu har det taget mere end 3 uger bare at få nogen til at afhente det defekte TV for RMA og de lovede personer vender aldrig tilbage.
(Det lader til at Samsung Prestige Service består af et telefon support firma, tekniker firma og så Samsung i Sverige, og det virker bare ikke.)
Det kan godt være at vi bare har været ekstremt uheldige, men jeg tvivler efterhånden. Vi købte bevist et 40" Samsung TV (LE40A656) i dansk udgave for at den nævte onsite garanti (via nettet hos SHG).
Begge gange vi har skulle bruge den har det taget mere end en uge før teknikeren kunne komme med et nyt motherboard, og her 2 måneder efter andet besøg virker TV'et stadigvæk ikke rigtigt og Samsung bliver ved med at love at en tekniker dukker op. Så nu ønsker vi at ophæve købet.
Man kan godt modtage en pakke større ned 20 kg og en vis størrelse, men det er faktisk ikke muligt at afsende en sådan som privat person hverken med posten eller fragt firmaer.
Men nu har det taget mere end 3 uger bare at få nogen til at afhente det defekte TV for RMA og de lovede personer vender aldrig tilbage.
(Det lader til at Samsung Prestige Service består af et telefon support firma, tekniker firma og så Samsung i Sverige, og det virker bare ikke.)