Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Verner
#68738
Hej
Jeg har fundet ud af at der ofte er mange penge at spare, hvis man køber sit TV fra en netbutik i stedet for en fysisk butik. Jeg har også set at de forskellige forhandlere vurderes på www.trustpilot.dk.

Hvordan sikrer jeg mig at fjernsynet ikke er parallelimporteret og at det kan håndtere danske undertekster?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#68952
Typisk har Tv'et en tilføjelse i sit modelnavn. Et eksempel for Panasonics X10 serie, er, at de danske hedder X10Y. Det sikrer samtidig også de rigtige digitale tunere.

Hvilket specifikt Tv er der tale om?
Af Verner
#69119
Jeg kigger på 46" da det er det største min kone kan acceptere :-(

Jeg er interesseret i trådløs dlna ( mange divx film og billeder på PC og gammelt hus hvor direkte kabling er umuligt.

Dem jeg er mest interesseret i er:

Samsung UE-46B7070 (hvis ghosting problem bliver løst)
Samsung UE-46B8000 TV
Panasonic TXP 42 V 10 E

Med venlig hilsen

Verner Andersen
Af Peter VTEC
#69135
Der findes en model fra Panasonic der hedder G15 som er næsten identisk med en V10 den har også DLNA funktion osv, og så er den samme tykkelse som en V10 den findes i en 46" udgave hvis du vil have størst muligt tv.

Jeg vil nemlig ikke rigtig anbefale nogen af de nævnte Samsung LCDer.
Af Jumle
#69147
Peter VTEC skrev:Der findes en model fra Panasonic der hedder G15 som er næsten identisk med en V10 den har også DLNA funktion osv, og så er den samme tykkelse som en V10 den findes i en 46" udgave hvis du vil have størst muligt tv.
Det kommer måske an på hvem du spørger, men jeg vil mene at G15 minder mere om G10 end V10 så alt efter hvad han finder vigtigt minder G15 og V 10 ikke om hinanden :)
Der er væsentlig forskel på designet. Han mister 24p smooth, THX profilen og PIP/PAP mulighed.
Men hvis de 46" er nummer 1 frem de funktioner V10 tilbyder så er G 15 tættest på, men koster også godt 30% mere.
Af Verner
#69249
Jeg er i tvivl om jeg trådløst kan streame video fra min PC til de nævnte Panasonic skærme - eller kræves der et kabel?

Jeg går fra et 28" Beosystem 7000 fjernsyn, så det er fra en helt anden verden. Jeg ved ikke hvad der er vigtigst størrelse eller ekstra funktionalitet.

Jeg har dog tidligere købt udstyr, hvor jeg har fokuseret for meget på nogle tekniske specifikationer, som i det daglige ikke betød noget. Måske på bekostning af brugervenlighed, hvor det viste sig at jeg var den eneste i familien der kunne finde ud af at optage en film.