Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jesperr
#66397
Hej alle jeg var en smut forbi fona i dag for se samsung b855.jeg kigger mig lidt omkring og havde ingen held med at finde den.så kommer denne højrøvet sælger og spørger om han kan hjælpe med noget .Ja siger jeg så. jeg vil gerne se på den nye b855 skærm fra samsung. Nååh det vil du siger han,men det kan du ikke for dem fører vi ikke.han ville så vise mig alle andre modeller bare i lcd.nej tak siger jeg for jeg vil helst ha plasma.det synes jeg er det bedste.så knækkede filmen.han siger fandme til mig at det er den dummeste bemærkning han nogensinde har hørt og jeg vidste vist ikke ret meget om fjernsyn.Så tænker jeg **** DIG NAR !!!!!!! ret mig lige her engang men hvornår er vi blevet til for dem.jeg troede de var til for os når vi kommer med lommen fyldt med penge.men NEJ ikke hos fona.jeg var så rasende at jeg tog min søn i hånden og så gik vi .Hold da kæft magen til spasser sælger skal man lede længe efter,så bare et godt råd. HANDL ALDRIG HOS FONA I HJØRRING !:(
Af BrianH
#66398
Skal vi ikke handle hos dem fordi han var højrøvet? Fordi de ikke har et b855? Fordi han bedre kunne lide LCD? eller fordi han fornærmede dine fjernsynskundskaber? :) :)
Brugeravatar
Af truehorses
#66399
Alle 4 dele er da lige tossede....især da hvis torsken er provisionslønnet
Af Nick_S
#66400
Hold da op. Mage til manglende sælgerkundskaber skal man lede længe efter! Det grænser jo til social afstumpethed at være så arrogant og fjendtlig.
Det er egentlig skræmmende at der overhovedet findes sådanne sælgere i en så presset branche, han burde da have været ude på sin arrogante røv for lang tid siden!
Brugeravatar
Af Filip_kbh
#66403
Lyder som om sælgeren ikke tjener så meget på at sælge plasma.

Det er jo aldrig smart af en sælger at fornærme kunden - det giver nemlig rigtigt meget badwill. Hvis jeg var dig, ville jeg da kontakte FONAs hovedkontor. De har garanteret som andre store kæder en distriktchef der gerne tager fat i vedkommende - og du vil nok også få en form for plaster på såret.
Af BrianH
#66404
Filip_kbh skrev:Lyder som om sælgeren ikke tjener så meget på at sælge plasma.
Ja, mon ikke det er det der har været årsagen, plus at sælgeren går så meget op i det, at han synes alle skal købe det han selv foretrækker. Meeen, mon ikke også der bliver smurt lidt tykt på i "klagen" her på siden?
Af hest
#66405
Det er skam ikke kun "din" Fona der er sådan. Her i Åbenrå, er de sgu ikke meget bedre.

Har hørt ting som Plasma var kun dårligt og på vej ud, hellere 200hz end LED og så er de på listen over Panasonic centre og har ét eneste Pana x10 stående og får ikke andre hjem foreløbigt.
Af jesperr
#66408
jeg kan sagtens følge jeres argumenter men min vrede munder ud i den holdning jeg blev mødt med da jeg trådte ind i butikken.man fik virkelig elevator blikket.gad vide om det havde været bedre at møde i skjorte og slips. :) jeg gider ik at gøre mere ved det men jeg synes bare at jeg blev mødt med en meget dårlig holdning.men pyt jeg skal nok få mit nye samsung.køber det over nettet og sparer penge samtidig he he
Brugeravatar
Af truehorses
#66410
Måske...skulle vi alle tage en tur i Fona i Hjørring
Alle vil vi se på en plasma skærm...kunne være grineren...;-)
Af Sploink
#66413
BrianH skrev:
Filip_kbh skrev:Lyder som om sælgeren ikke tjener så meget på at sælge plasma.
Ja, mon ikke det er det der har været årsagen, plus at sælgeren går så meget op i det, at han synes alle skal købe det han selv foretrækker. Meeen, mon ikke også der bliver smurt lidt tykt på i "klagen" her på siden?
Der bliver næppe smurt tykt på. Det er jo næsten en standard oplevelse man for i Fona, desværre.
Af Hjarsen
#66415
Sådanne sælgere syntes jeg generalt der er i ALLE fonaer.. Især den på strøget også.

Elendig service og betjening og ledelse..
Af eriks14
#66453
bor selv i Hjørring, og ved præcis hvilken sælger du snakker om!

Har flere gange oplevet, at han bliver fornærmet når jeg siger nej tak til at få hjælp...

Og når man endelig snakker med dem, er Samsung og Sony LCD det eneste der holder ;;)
Af larshenriksen
#75157
Jeg har haft en del positive oplevelser med Fona Kolding, fin behandling fra personalet og souschefen i biksen er helt klart til at snakke med. Er ikke fordomsfuld, og helt nede på jorden. Og det bedste af det hele, han er til at handle med ;)
Af BrunoB
#75604
Jeg synes det er lidt vanskeligt at tage sådan en advarsel 100% højtidelig.
Jeg mener, når vedkommende ikke selv gider gå videre med sagen!
O_O
Hvis(!) opførslen bare har været nogenlunde som beskrevet, så er det bedste sgu da som Filip_kbh foreslår, at sludre lidt med en overordnet.
Og det lyder i øvrigt på eriks14 som om netop denne sælger er med til at give Fona et endnu mere blakket ry.
Og det vil en overordnet sandsynligvis være ret interesseret i at høre om.