Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cannavaro
#60440
Tv'et er parallelimporteret, og indeholder ikke DVB-C tuner, ud fra hvad de oplyser, og selvom det gjorde, ville det højst sansynligt ikke virke optimalt i DK. De skriver ikke direkte, at fjernsynet understøtter MPEG4, men igen, ingen af tunerne ville alligevel virke optimalt herhjemme. Dog kan du altid supplere med en ekstern boks, og den vej få digitalt tv. Hvis du har kabel-tv, f.eks. fra Yousee eller Stofa, kan du dog fortsat se analogt tv i mange år fremover, så en indbygget DVB-C, samt MPEG4 understøttelse er kun, hvis du ønsker digitalt tv, samt HD, uden brug af en supplerende boks.

Pixmania's produkter er for det meste parallelimport, da de ikke køber via de nordiske producenter, og derved går du blandt andet glip af producentens produktgaranti.

Nettet florerer med dårlige oplevelser med Pixmania, specielt hvordan de håndterer reklamationer i Danmark. Det er ærligt talt ikke betryggende læsning, og du bør holde dig fra dem. Det kan dog være, at du ikke får brug for at reklamere over dit tv, inden for den 2-årige reklamationsret.
Af Robo
#60442
Tak for svaret.
Af Ziggy Starman
#60453
Jeg vil også enbefale, at du holder dig langt fra Pixmania! :S Har selv dårlige erfaringer med dem - bestile en vare fra dem, og de trak pengene med det samme (må ikke gøres før en given vare er afsendt). Varen røg dog i restordre, og de blev ved med at udskyde leveringsdatoen indtil jeg annulerede købet 2 uger efter. Jeg fik heldigvis pengene refunderet, men det var stadig ikke ligefrem en god oplevelse! o_o
Af Jock
#86174
Har samme dårlige oplevelse med firmaet. De var hurtige til at snuppe pengene, men leveringen kneb det gevaldigt med. Der gik 2 måneder, før jeg igen så pengene på min bankkonto. De er ikke for hurtige, og "de aner ikke, hvad jeg taler om", når man endelig kommer igennem med sine krav om tilbagebetaling af ens tilgodehavende. Pas på dem.
Af Guruen
#86181
Og omvendt har jeg haft 3 rigtig gode oplevelser med Pixmania - også 1 gang med en reparation og 1 gang hvor varen skulle retur...