Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AdrN
#74583
Jeg har selv lige handlet et PS50B551 hos Komplett, og har kun ros til overs for dem. Handlen gik som smurt, og der var ingen problemer med at få en fragtmand til at afhente.

Desuden var jeg så dum at bestille et forkert TV i første omgang, og opdagede det først efter de havde smidt det på færgen fra Norge til Danmark. Salget blev krediteret på stedet, og jeg fik mine penge ind på kontoen igen den efterfølgende bankdag uden nogen former for gebyr eller noget.
Af xcardman
#74584
Har også kun ros til dem.

har dog kun købt små ting
Af perek
#74585
BrunoB skrev:
HQgeN skrev:Og nej, der kommer ikke ekstra told på, da de køre dem til Danmark, og sender dem der fra :)
Haha. Nå er det sådan de undgår de emsige toldere :p

Norge har frihandelsaftale med EU.
Af HiFi Entusiasten
#74586
Jeg må indrømme at efter at have læst dit indlæg og din advarsel så kunne jeg ikke lade være med at grine.
For ligefrem at advare mod at købe hos dem blot fordi de EFTER dit køb har nedsat en vare og derefter fandme ikke har sørget for at en bestemt ny firmware er blevet installeret på din putte.
Hallo wacko
Jeg har ikke noget i klemme, men prøv dog lige at sammenligne dette firma med nogle af de danske e-handels lavpris firmaer.
rulleøjne
Hej Bruno B

Du missede tydligvis min pointe. Jeg siger bare at de ikke er til at stole på. Det kan godt være at de er hurtigere til at levere en vare, BIG DEAL! Det er den efterfølgende service der halter.

Hallo selv prøv lige at læse indlægget før du kommer med nedladende kommentarer
Af BrunoB
#74733
Hvis man i en tråd om forhandlere fortæller at een af dem ikke er til at stole på,
så er det vist ikke just en opfordring til at andre skal benytte denne forhandler. Eller hür? :)

Og når der så udførligt berettes om hvilke frygtelige ting Komplet har gjort for at blive omtalt sådan, så må det vist være tilladt at grine. :p
Især hvis man sammenligner med folks horrorberetninger om visse danske e-lavprisfirmaer.
Af mimse
#74735
HiFi Entusiasten skrev:
Jeg må indrømme at efter at have læst dit indlæg og din advarsel så kunne jeg ikke lade være med at grine.
For ligefrem at advare mod at købe hos dem blot fordi de EFTER dit køb har nedsat en vare og derefter fandme ikke har sørget for at en bestemt ny firmware er blevet installeret på din putte.
Hallo wacko
Jeg har ikke noget i klemme, men prøv dog lige at sammenligne dette firma med nogle af de danske e-handels lavpris firmaer.
rulleøjne
Hej Bruno B

Du missede tydligvis min pointe. Jeg siger bare at de ikke er til at stole på. Det kan godt være at de er hurtigere til at levere en vare, BIG DEAL! Det er den efterfølgende service der halter.

Hallo selv prøv lige at læse indlægget før du kommer med nedladende kommentarer
Ked af det "HiFi Entusiasten"

Jeg opfattede indlægget på samme måde som Bruno B.
Jeg forstår ikke at du overhovedet gider at kontakte dem ang. firmwareupdate - når du ved hvor du kan få den på nettet???

Men går vi ned i de små ting. Så findes der da både dårlige forhandlere og kunder. ;)
Senest rettet af mimse 2. okt 2009, 12:05, rettet i alt 1 gang.
Af Kratz
#74736
Jeg har også kun positive erfaringer med Komplett. Købte for nyligt en Sony receiver gennem dem (da jeg ikke havde mulighed for at teste den nogle steder). Efter testning af den og to andre receivere faldt valget på en anden, og Komplett tog pakken retur uden at kny.
Af Thor-thor
#74737
Nogen der har prøver de 14 dages fortrydelsesret/returret??
Fungerer det som det skal??
Ok, samtidige indlæg :)

Hvordan virker det rent praktisk, hvis man skal returnere en større ting, Fladskærm eller lignende.
Sender de en fragtlabel som man så betaler eller skal man selv ordne det.
Returgods skal vel returneres til KHB?
Af Kratz
#74739
Nu afleverede jeg selv pakken på deres kontot ved vesterport. Jeg skal ikke kunne sige hvordan det virker når man sender pakken. Pengene blev tilbageført (inklusive porto udgift) så snart det var blevet tjekket alle dele lå i pakken.
Af BrunoB
#74784
Jeg vil godt indrømme at sådanne positive beretninger fra the real world giver i hvert fald undertegnede endnu mere mod på at bruge Komplett næste gang muldvarpen skal op af lommen.
:p
For selvom jeg succesfuldt har købt alle delene til min nuværende putte hos dem, så har jeg ikke prøvet at RMAe noget.
Og det er jo her det rigtigt viser sig om et firma er til at stole på.
(Vi er færdige med at snakke om flueknipperi her :D )
Brugeravatar
Af Infinity
#74792
Kære venner

Norge er altså med i en Toldunion (med EU), så der kommer ikke Told på vare fra Norge. Og de er også med i en Moms union (med Danmark og Sverige) så der kommer heller ikke mere moms på (end de sædvanlige 25%). 8)

Har handlet flere gange hos Komplett og de er hurtige, pakker forsvarligt ind og jeg henter ved Vesterport. No problemos.

Jeg har også haft en retur sag og efter at have udfyldt RMA kunne jeg aflevere varen ved Vesterport og dagen efter hente den nye vare. Fin service.

Kære HiFi Entusiast - tak for dagens griner! Stiller du op til Stand Up DK? O_O
Af Thor-thor
#75644
Købte skærmen ved Komplett og det virkede som det skulle.
Bestilte søndag aften og skærmen ankom onsdag eftermiddag med budfirma. Det må siges at være ok, når den skal finde vej fra Norge.

Alt var som forventet og skærmen var hurtigt i brug :)

Hvis jeg skulle finde noget negativt frem, var det at der i den mail jeg modtog stod at det var Post.dk der skulle levere.
Dette var ved at give lidt "våde øjne" da jeg stadig ikke kunne se noget på TT onsdag morgen. Men blev om formiddagen ringet op af budfirmaet, der sagde at levering ville ske eftermiddag/aften, og de ringede efterfølgende en halv time før levering.
Så fin service derfra også.
Af Kratz
#75661
Det er rigtigt, og noget jeg helt havde glemt igen.
Ved ikke hvorfor de skriver PostDanmark leverer, når det ikke er tilfældet. Det burde de få rettet.
Af SX
#75672
Jeg har heller ikke noget at klage over. De gjorde som lovet, sendte mig min vare inde for den aftalte tid og trak det aftalte beløb fra min konto.
Trustpilot ser det også meget positivt ud.