Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kvaaen
#352507
Hej alle sammen,

Jeg skifter måske fra IOS til Android så snart zenfone 10 er klar til levering.

I øjeblikket bruger jeg et par Airpods pro gen 1 sammen med min Iphone 13 mini. Jeg elsker mine airpods.

Dette er, hvad jeg kan lide, og hvad jeg har brug for fra et nyt sæt hovedtelefoner
\- ANC
\- God gennemsigtighedstilstand (til når jeg løber)
\- Komfortable selv i længere tid
\- Anstændig batterilevetid
\- Gode mikrofoner til at tale i telefon med

Hvad jeg savner ved mine Airpods
\- Bas
\- Bedre pasform. Jeg kan løbe med dem. Men jeg kan ikke træne med mine kettlebells med dem.
\- Ingen tilpasning af, hvad "knapperne" gør


I øjeblikket bruger jeg et par Jaybird vista til træning. De gør arbejdet. Men der mangler mange andre ting.

Hvad vil du anbefale, og hvorfor? Så tæt på 0kr som muligt, jo bedre. Men jeg har ikke tænkt mig at spare for meget på disse. Fordi jeg bruger dem. Meget! Men så igen. Jeg er slet slet slet ikke audiofil
Af TSizzle
#352510
Jeg er virkelig glad for mine Jabra Elite 7 pro.

Fremragende lydkvalitet, nem og brugervenlig adgang til at indstille både trykfunktion på begge buds, samt personlige præferencer til lyden, via app’en.
Og så helt personligt, så har jeg ikke haft nogen in-ears, som har siddet bedre i mine ører, men der er vi alle jo forskellige.

Med dit primære brug, ville jeg nok gå lidt på kompromis med kvaliteten i mikrofonen, og så købe active udgaven i stedet, og få den bedre IP-klassificering.
Af ThomasLop
#352580
Jeg er rigtig glad for mine bose earbuds. De er selvfølgelig også til den dyre side, så slet ikke så tæt på 0 kroner, som du gerne vil have. Men jeg kan klart anbefale dem. Virkelig god lyd!