Hvis I læser mit indlæg igen, så forstår I det måske bedre.
Jeg vil give jer ret i, det lyder åndssvagt, men ikke desto mindre, er der tale om facts!
Jeg skriver tydeligt, der gælder forskellige regler for forskellige butikker, hvor de store kæder yder FULD returret med enkelte forbehold, så prismatch eller ej, så kan man altid (med mindre der er tale om et af forbeholdene) få sine penge retur indenfor den periode, de skilter med!
https://www.elgiganten.dk/cms/kundeserv ... -returret/
Elgiganten tilbyder 50 dages returret, hvis du melder dig ind i deres kundeklub, som er ganske gratis, så der er på ingen måde tale om en fejlfortolkning (bortset fra din side!)
https://www.elgiganten.dk/catalog/kundeklub/kundeklub
Hvis man oplyser sælgeren om dette, vil de højst sandsynligt udbetale prisdifferencen, da de ellers vil stå med en demovare, og køberen blot køber samme vare, men til en lavere pris.
Der er udelukkende tale om at følge deres egne regler, så intet hokus pokus eller fejlfortolkning i det, blot lidt sund fornuft...
Essencen er, man ikke behøver vente på BF, hvis der er en vare, man brænder efter at købe, men blot venter for at se, om den bliver billigere i forbindelse med BF eller ej, da man altid ( undtaget forbeholdene) kan benytte sig af returretten, levere varen tilbage og få sine penge retur, eller i stedet få udbetalt en evt. prisdifference; så er der en vare, man er sikker på, man vil eje, så er der ingen grund til at vente, med mindre der er specielle forhold, der er gældende, som f.eks. småbørn, som kan risikere at ødelægge varen indenfor perioden, så returretten ikke længere gælder...