Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flydedokken
#16416
Jeg har haft kig på dette GFX, det skal kunne afspille HD film fra computer til LCD tv. Regner med at bruge DVI -> HDMI
Kan det bruges?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=309116

The retail package includes HDTV cable, two DVIs S-Video cable, Component cable, six pin PCIe power cable and a Video in and Video out cable. The card is naturally VIVO compatible and you can record and export your video via this connector. Let's not forget the manual. The card supports HDCP, Anti aliasing with HDR, Shader model 3.0, Avivo, H.264 playback and is vista ready.
Brugeravatar
Af azrael
#16417
Det virker som et udmærket kort, der skulle kunne klare det du ønsker. Køleløsningen er såvidt jeg kan se sidste skud på stammen hos Arctic Cooling, så det er også ret fint og køleren skulle være ret så støjfri. Jeg tror dog ikke, at det ville gøre sig godt i et kabinet af "Shuttle" størrelse, da den nye køler ikke blæser den varme luft ud af kabinettet.
Af icewind
#16882
Skal det også bruges til spil?
Af flydedokken
#16890
Ja det skal det, er det så ikke nok?
Brugeravatar
Af azrael
#16899
Du kan da samligne kortet med forskellige andre modeller i VGA charts på TomsHardware.com.

Umiddelbart virker det som om kortet rangerer mellem et 7900GT og et 7950GT, så det er ikke ringe efter dagens standard. Selvfølgelig kan det ikke følge med et 8800GTX, men du går vel heller ikke efter en gaming pc, eller...?
Af flydedokken
#17203
Nej slet ikke. Spiller nu mest på min xbox 360
Af Remmerboy
#17217
jeg har en x1950pro, og der er intet problemer med hd tilslutning. jeg har en 10m dvi --> hdmi til min 37xd1e. den klarer 1920*1080
dog kan computeren godt blive forvirret over, hvilket skærm der nu er primær skærm. i dette tilfælde hiver du hdmi stikket ud af tv'et, og genstarter computeren. så burde der ikke være nogle problemer fremover