Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#11330
Jeg købte for nyligt et længere kabel da det andet kun lige var langt nok, det er det samme kabel bare 5 meter i stedet. Da jeg skulle bruge det nye kabel så i stedet for at vise pcen, blev skærmen sort og fjernsynet/billedet lukker automatisk ned hvis jeg bruger det kabel.

Der kommer dog ingen beskeder om det skulle være forbundet forkert, men jeg kan ik nå at prøve at justere signalet når billedet/tvet lukker ned.

;;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#11331
Hvilken opløsning har du når du prøver at forbinde Tv'et? Prøv eventuelt at sætte den ned før du tilslutter Tv'et.

Alt for lange VGA kabler kan godt give problemer - også selvom de sælges mange steder. ER der noget der kan forstyrre siganlet på signalevejen til Tv'et?
Af saucefar
#11332
Jeg har prøvet at skifte over fra den ene til den anden skærm i settings og forskellige opløsninger men der sker ikke så meget. kablet er det samme, som det jeg normalt bruger det er bare 2 meter længere. Prøvede også at sætte opløsningen ned før jeg satte kablet i tvet, men det ser ikke ud til at virke.