Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#10513
Da min Dell 2007FP (1600x1200) står et stykke fra maskinen, vil jeg gerne vide hvilket graf.kort jeg skal vælge, som understøtter DVI-standarden så signalet bliver mindst muligt forringet

Hvilket AGP og hvilket PCI-E passivt kølet, desktop-brug kort kan der anbefales ?

Kan jeg ellers nøjes med Single Link DVI-kabel?
#10522
Mht grafikkortet så kommer det jo altid an på hvor meget du vil betale og hvad du bruger computeren til. Et single link kabel er fint til den opløsning, men pga længden kig efter et der er godt afskærmet, eventuelt på avconnection.dk
Af VK
#10524
Som sagt før, skal kortet bruges til desktop-applikationer og skal også være passivt kølet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10530
Du kan få et ATI X1300 Pro med 2 DVI udgange fra Club3D som er passivt kølet til ca. 600 kr. Jeg kan ikke huske om det har duallink, men ATI har tidligere (for et års tid siden) været testet til at holde DVI specifikationerne bedre end Nvidia, hvilket vil være en fordel når du sender signalet så langt. Der gives dog ingen garantier når du er oppe i sådanne afstande...

Link til ATI kortet: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=181108