Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357531
Desværre ikke. Har til gengæld tilsvarende problem: Efter seneste firmware opdatering af ATV'et kan jeg heller ikke længere betjene ATVet via TVets (Samsung S92C) fjernbetjening. Så mistænker forholdet ligger i seneste firmwareopdatering og afventer egentligt bare en ny, da jeg grundlæggende hverken har ændret noget (ud over firmwareopdatering) eller været i stand til at løse det ved at prøve at slå CEC indstillinger fra og til igen.
#357532
jeg har samme problem med mit 4k 1.Gen og min Panasonic remote.
købte det nye 128 GB Apple tv og så virker Panasonic fjernbetjeningen pludselig. I tråden om Apple tv har Rasmus efterlyst eksempler på Cec fejl efter opdatering til version 17.4 . Da flere og flere melder om fejlen.
#357549
UPDATE: jeg har prøvet nedenstående metode og det virkede ikke!🤨

Jeg har samme problem med min tv fjernbetjening.

Jeg har dog fundet et forumindlæg hvor en bruger eftersigende skulle have haft succes med at geninstallere sidste version, jeg har dog ikke selv prøvet det endnu så jeg kan ikke fortælle om det virker:

“ My solution to this issue was to unplug the power cord to the Apple TV while it was onscreen, wait for the signal to the tv to drop, then plug it back in. I did this about 10 times until a pop up appeared asking if I wanted to recover the TVos. Selecting that option eventually brought up a code on my iPhone to enter to begin the recovery process. Took about 25 minutes to reload the TVos, then restart the Apple TV. My Samsung remote then worked fine again. No apps or settings lost. Login remained unchanged”.