Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob_Bentzen
#17376
Hvorfor kan jeg ikke få det til at passe til skærmen??
Det enten fylder mere end skærmen eller fylder mindre så der er en sort kant omkring :(
Jeg har et Pioneer PDP 436FDE.
Af Wildt
#17381
Se om der I menuen et eller andet sted er mulighed for at indstille overscan - den skal ned på 0.

Kan du ikke det, så er du i samme båd som jeg (se evt. min tråd om Samsung LE32R32B), og bliver nødt til at tilslutte via anden indgang (vga eller component).
Af Remmerboy
#17382
prøv at sætte output til 50hz. det hjalp på min tv. og husk at sætte tv'et til underscan
Af Larsen
#17395
Jeg har et relateret problem som der måske er nogle der kan hjælpe med.

Jeg kan godt få det til at fylde hele skærmen, men jeg kan kun få desktoppen (dvs. baggrunden) frem på skærmen, ikke ikonerne.

Heraf følger at jeg naturligvis heller ikke kan se kørende progrmmer.

TV er Sony KLV 32S10A. Grafik kort i PC er ATI Radeon Mobility 9700.

Mvh
Larsen
Af centric
#17396
Larsen skrev:Jeg har et relateret problem som der måske er nogle der kan hjælpe med.

Jeg kan godt få det til at fylde hele skærmen, men jeg kan kun få desktoppen (dvs. baggrunden) frem på skærmen, ikke ikonerne.

Heraf følger at jeg naturligvis heller ikke kan se kørende progrmmer.

TV er Sony KLV 32S10A. Grafik kort i PC er ATI Radeon Mobility 9700.

Mvh
Larsen
Det er fordi du har indstillet din computer til "Extended Desktop" (eller ligende navn). Det betyder som regel at film/-klip bliver vist som fuld skærm på dit tv/monitor2 og i normal vindue-mode på din tv-skærm. Yderligere kan du trække alle vinduer til højre/opad ud af skærmen og derefter vises disse på tv'et i stedet.

Hvis du vil have ikoner på skal du i stedet vælge "Clone". Her kommer der så bare et problem hvis du de 2 skærme ikke kører i samme opløsning. En løsning på dette kan jeg dog ikke hjælpe med.
Af Jacob_Bentzen
#17403
Remmerboy skrev:prøv at sætte output til 50hz. det hjalp på min tv. og husk at sætte tv'et til underscan
Jeg kan mindst sætte den til 75hz, men kan ikke finde nogen steder der står noget med underscan :(
Hvor finder jeg det??
Af Larsen
#17454
centric skrev:
Larsen skrev:Jeg har et relateret problem som der måske er nogle der kan hjælpe med.

Jeg kan godt få det til at fylde hele skærmen, men jeg kan kun få desktoppen (dvs. baggrunden) frem på skærmen, ikke ikonerne.

Heraf følger at jeg naturligvis heller ikke kan se kørende progrmmer.

TV er Sony KLV 32S10A. Grafik kort i PC er ATI Radeon Mobility 9700.

Mvh
Larsen
Det er fordi du har indstillet din computer til "Extended Desktop" (eller ligende navn). Det betyder som regel at film/-klip bliver vist som fuld skærm på dit tv/monitor2 og i normal vindue-mode på din tv-skærm. Yderligere kan du trække alle vinduer til højre/opad ud af skærmen og derefter vises disse på tv'et i stedet.

Hvis du vil have ikoner på skal du i stedet vælge "Clone". Her kommer der så bare et problem hvis du de 2 skærme ikke kører i samme opløsning. En løsning på dette kan jeg dog ikke hjælpe med.
Tak for hjælpen. Kan ikke helt få clone til at virke. Det må være opløsningen der er problemet. Når jeg slår extend desktop... fra vil skærmen ikke detektere signalet fra PC´en.

Mvh
Larsen