Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#13860
så nu vil jeg sgu gerne have et nyt tv og det skal bruges som HTPC og også spil og netsurf

i første omgang kiggede jeg på et toshiba 32 66Z som har fået meget ros, men ingen 1:1 pixelmapping

så istedet tænkte jeg på http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=244258
Samsung LE-32R72B

den har 1:1 pixelmapping over VGA porten

men er der nogle som har erfarninger med dette tv til HTPC brug?? der skal ikke være ghosting da jeg gerne vil spille pc spil på den

eller er der bedre altrnativer??

Patrick
Af Rasmusdc
#16273
køb det panel, har lige smidt en "brugeranmeldelse" op af min "" fordi den er skrevet meget hurtigt og uden reel dokumentation iform af billeder.

men er utrolig glad for panelet, og tag og print prisen fra Hifipriser ud, og forhandl den ned i en fair pris i en fona eller expert, det er lidt mere dejligt at få den i en forretning, har købt alle de R72´ere jeg har købt i alm forretninger, til tæt på prisen på HIFI priser, på det tidspunkt jeg har købt den. har givet 8600 for en og 8000 for de sidste 2. og til de penge får du efter min mening ikke noget der er meget bedre.

og pixel garantien er nu rar at have med.
Af Rolfiboy
#16279
Hmm ville nok kigge efter LG LB1 eller den nye LB2 serie da de understøtter 1x1pixelmapping over hdmi, og desuden skulle være rigtigt gode til brug sammen med computere.