Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JohnBach
#353785
Hej
når jeg starter en serier på apple tv så kommer der smagsprøver fra andre serier kan det slås fra? eller skal jeg trykke skip, hver gang ! jeg håber nogen har en løsning
hilsen john
Brugeravatar
Af Naiera
#353789
Det tror jeg ikke der er nogen løsning på.

Eddermame irriterende. Jeg HAR allerede betalt, Apple. I behøver ikke lokke mig mere.

Det samme gælder i øvrigt for HBO Max og Prime. Fat dog at vi allerede har købt abonnement. Jeg gider ikke se TRÆLER for det der bilprogram.
Af fjernseer
#353795
Det er virkelig irriterende og burde helt klart være muligt at slå fra permanent.

Jeg ville også ønske, at jeg kunne få lov at se rulleteksterne i fred, uden desparat at skulle finde fjernbetjeningen og afvise næste episode/trailer.

Kan kun opfordre alle om at skrive feedback til Apple her:
https://www.apple.com/feedback/apple-tv-app/

Hvis vi er nok der gør det, må vi håbe at de lytter til konstruktiv kritik.
Brugeravatar
Af Naiera
#353796
steadi skrev: 10. sep 2023, 11:55 I det mindste kan ATV+'s forfilm skippes med et tryk - som jeg husker Prime, så er det spole eller slet ikke.
De kan i hvert fald skippes på ATV.
Af JLPFLD
#353797
fjernseer skrev: 10. sep 2023, 12:48 Det er virkelig irriterende og burde helt klart være muligt at slå fra permanent.

Jeg ville også ønske, at jeg kunne få lov at se rulleteksterne i fred, uden desparat at skulle finde fjernbetjeningen og afvise næste episode/trailer.

Kan kun opfordre alle om at skrive feedback til Apple her:
https://www.apple.com/feedback/apple-tv-app/

Hvis vi er nok der gør det, må vi håbe at de lytter til konstruktiv kritik.
Samtidig kan man bede om at deaktivere "afspil automatisk næste", for det er fanme træls hvis man skulle falde i søvn og opdage at man her "set" alle afsnit. Virkelig håbløst at man ikke kan det.
Af JLPFLD
#353831
Rasmus Larsen skrev: 11. sep 2023, 08:03 Ja super irriterende. Umiddelbart er der heller ikke mulighed for at deaktivere det i tvOS 17.
Næ ... tvOS 17 er i øvrigt en flad oplevelse som generelt er fyldt med fejl hvad angår Airplay og Hjem/Homekit. Der er virkelig lang vej før det har sin berettigelse. Men at man ikke har mulighed for at deaktivere noget så simpelt som "afspil næste" det er faktisk pinligt.