Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#356067
Jeg har et rimlig nyt T.C.L smart tv og når jeg tilslutter min nye router tilslutter den fint men skiver såå neden under MEN INGEN INTERNETFORBINDELSE jeg er rimlig teknisk men roterer har aldrig været min spisskompetanse og jeg regner med tv'et skal stå på hdmi men jeg har kun hdmi 2,3,4 ikke 1 så hvilken en skal den stå i har osse prøvet tv har Google NEST reiser og der står ingen anden elektronik ved fjernsynet det har jeg osse fjernet ja nu er gode råd dyre jeg har virkelig brug for hjælp så er der nogen der har ET GODT RÅD
Mange hilsner Emsbandidos... :)
#356109
Faktisk ikke!
Hvis det var for at gøre opmærksom på stavefejl, så var der nok at tage fat i, men når jeg ikke kan greje, hvad det betyder, er det vel fair nok at spørge?
Nu, hvor jeg er kommet ind i det nye år, og har læst det et par gange igen, er jeg kommet frem til, det må stå for "router", men at have spidskompetence indenfor routere, er vel også en underlig formulering, og han kunne stave det korrekt i første ombæring, hvorfor det er svært at fornemme, det skulle være samme ord...

Måske Emsbandidos er nordmand eller måske en hacker, da indlægget er skrevet af en helt ny bruger og ikke giver meget mening?