Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354845
Jeg har et SONY OLED-tv, KD65AF8, fra 2018, hvor jeg har deaktiveret den indbyggede chromecast og købt en ny ekstern chromecast til Google Tv. Jeg oplever meget ofte, at mit tv ved opstart oplyser, at der ikke er signal til den pågældende hdmi-indgang. Jeg genstarter chromecasten (tager strømstikket ud i nogle sekunder) og så spiller det hele igen, men det er pænt træls at skulle gøre det hele tiden. Jeg har skiftet hdmi-indgang på tv’et og også fået byttet min chromecast. Problemet er der dog stadig. Det har intet med min wifi-forbindelse at gøre. Den fungerer upåklageligt. Hvad er der galt? Håber nogen kan hjælpe🙏🏻🙏🏻
Vedhæftede filer
IMG_0233.jpeg
IMG_0233.jpeg (1.41 MiB) Vist 1065 gange
#354855
Andre enheder koblet til en HDMI-indgang virker fint, så det tyder vel ikke på, at der er noget galt med tv’et. Jeg synes omvendt, at det er underligt, at jeg har samme problem med 2 chromecast-enheder. Er ærlig talt på bar bund. Problemet opstår som sagt alene, når jeg tænder for tv’et. Jeg mister ikke forbindelsen, mens jeg bruger chromecast-enheden,