27. jan 2017, 21:39
#245113
Nvidia har åbenbart ikke en aftale med Amazon Video får alle lande så tænker det er med vilje den selv afinstallerer Appen hvis den kan se den ikke er i supporterede lande.
Stig skrev:Jeg kører det også på kabel og den nyeste version kører bare klippestabilt, både på WAN og LAN! Jeg har kun brugt HBO og Youtube apps til at caste!Hedensted skrev:
@bullerfnis
Ja, du kan caste til Shield. Jeg kører med min Shield TV på kablet netværksforbindelse, og der har cast funktionen af og til været lidt "shaky". Generelt har chromecast funktionen vist fungeret meget bedre når boksen er opkoblet trådløst via WiFi. Men med nyeste Shield TV Nougat update og update til HBO Nordic app ditto (som netop er en app hvor cast nogle gange har drillet), ser alt umiddelbart ud til at fungere perfekt med Shield TV på kablet netværk. Så tror børnesygdommene er ved at være ovre :-)
Helskov skrev: Der meldes om samme problem på Sony Android Tv. Jeg ville så blot ønske jeg kunne få appen frem på min shield.Virker det ikke med at sætte Location status til off, så prøv evt. også at sætte Shield sprog til Engelsk, hvis du kører med dansk. Så dukkede den op hos mig.
Helskov skrev:Omkring lip sync på Amazon appen er du ikke alene.
https://forums.geforce.com/default/topi ... rade-5-0-/
Der meldes om samme problem på Sony Android Tv. Jeg ville så blot ønske jeg kunne få appen frem på min shield.
Hanga skrev:Jeg har siden 3.x update haft en del problemer med billedkvaliteten fra min Shield. Håbede at den nye update ville fixe det, men det har den tilsyneladende ikke gjort.Hvad kører du med for RGB range på hhv. boks og TV? Og har du boksen til at udsende i en specifik chroma? (f.eks. 4:4:4)
Jeg oplever en del banding, der især er tydelig i mange mørke scener. Det forekommer i alle apps og sågar i start menuen, som I kan se på dette billede
Rasmus Larsen skrev:Hej Rasmus
Hvad kører du med for RGB range på hhv. boks og TV? Og har du boksen til at udsende i en specifik chroma? (f.eks. 4:4:4)