Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Sonny Haar
#216545
@bunny0007 og tla
Tak for lige at opklare for mig hvordan sådan en kasse virker! Så det eneste jeg ikke kan anvende, er de promotionlas fra Google. Resten virker ud af boksen - selvom at den er fra USA?
Så jeg skal bare ha' fat i en strømstik-konverter. Hvad med HDMI kabel til 4K? Jeg formoder det er en ny type kabel?
Rasmus Larsen skrev:Min 500GB Shield skulle lande hos mig d. 19. juni, bekræfter Amazon. Spændende :)
Jeg ser frem til en anmeldelse! Jeg håber du har 4K TV, så du kan teste den del ;)
Af tla
#216546
Sonny Haar skrev:@bunny0007 og tla
Tak for lige at opklare for mig hvordan sådan en kasse virker! Så det eneste jeg ikke kan anvende, er de promotionlas fra Google. Resten virker ud af boksen - selvom at den er fra USA?
Så jeg skal bare ha' fat i en strømstik-konverter. Hvad med HDMI kabel til 4K? Jeg formoder det er en ny type kabel?
Du får ingen promotion kode, denne bliver sendt pr. email, og de har sørget for at du kun får en hvis din shipping addresse er i USA. selv hvis du faktisk fik koden ville den kun kunne indløses i USA.

Der medfølger HDMI kabel til 4k, og ja du skal have en US->DK(EU) adapter, spændingen fungerer fint.
Af kbaggen
#216565
Når i nu alle modtager konsollen.........så vil jeg da gerne se nogle anmeldser af GameStream fra PC til konsol, om hvor godt det virker?

Samt, evt. brug af HDRhomerun, og brug af konsollen som mediacenter helt generelt!

Hvis den kan 50hz, og 24 hz i fremtiden og GameStraem virker perfekt er det nok den vej man skal!
Af tla
#216566
Kunne være spændende at se en sammenligning mellem Sony's TV og Shield Android TV, ingen tvivl at Nvidia sikkert vinder stort, men kunne være spændende at se hvor meget Sony TV'et kunne.

Eventuelt et par (ikke triple-A) spil og eventuelt Kodi 15 Beta 2
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#216567
Vi modtager Sony X85C fredag, så hvis begge leveringsestimater holder, så har vi dem samtidig. De kommer dog ikke til at stå ved siden af hinanden, da vi er to testere på, men vi kan godt lige prøve at koordinere og tale sammen. Evt. skyde lidt video af nogle af de samme brugsscenarier.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#217068
Jeg fik lige sat mig ned på GRID i går aftes og spillede lidt blandet. Jeg må sige, at jeg altså er rimelig positivt overrasket over hvor godt det allerede fungerer, selvom det stadig kun er klar i USA. Når man har en server indenfor en radius på 50-100 kilometer, så bliver det jo tæt på gnidningsfrit. Det er rimelig vildt at kunne klikke på et spil og være igang 15-20 sekunder efter.
Brugeravatar
Af Sonny Haar
#217069
Fedt! Jeg antager at det er / var inputlag der bekymrede dig? Eller er det afviklingen af spillet du mener?

Jeg ser frem til at læse den fulde anmeldelse.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#217073
Ja jeg bekymrede mig først og fremmest om lag, dernæst overkomprimeret billede. Hvis man virkelig kigger efter kan man godt mærke lidt lag, men jeg synes ikke det er slemt nok til at være ødelæggende for oplevelsen. Måske har jeg en anden mening, når jeg prøver nogle FPS-spil, så dem tager jeg lige i aften. Jeg spillede mest Risen 2 (som jeg allerede har spillet på PS3) og jeg synes oplevelsen var ret god. Jeg ved ikke hvilken server jeg fik forbindelse til, men man kan jo forestille sig, at tingene bliver bedre, når de begynder at udbygge områder udenfor USA.

Man kan også godt se, at billedet er komprimeret, men efter 45-60 sekunder tog den lige et skridt op. Jeg sidder på en 20 Mb/s forbindelse, der som regel kører lidt hurtigere, så det er ikke fordi jeg har super forbindelse ud til verdenen.
Af tla
#217078
Har et Logitech keyboard med indbygget touchpad, og det fungerer fint.

Har dog ikke testet hvordan det virker i forhold til GRID da jeg vil tro den forventer et joypad.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19