Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#355872
Jeg har i et par år haft et LG G1 fjernsyn og købte tilhørende G1 soundbar. Jeg er klar over at det ikke er lydkvalitetsmæssigt det mest optimale, men designet var også vigtigt.

Jeg kan dog simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg mest optimalt sætter forbindelser mellem Apple TV4k, fjernsynet og soundbaren op:
Sagen er at hvis jeg ser en film med Dolby Vision er lyden ikke synkroniseret hvis jeg bruger indstilling "Bitstream", men vælger jeg PCM så er lyden tydeligvis ikke lige så god dog er den synkroniseret. Så lige nu står jeg mellem valget af ikke 100% synkroniseret lyd og så ordentlig lyd.

Jeg forstår at mit spørgsmål formentligt er et elementært spørgsmål, men jeg vil virkelig sætte stor pris på hvis der er én der vil afsætte tid til at hjælpe mig hvilke indstillinger jeg skal vælge.
Jeg har vedhæftet et foto fra indstillingerne på mit fjernsyn, men kan finde andre indstillinger hvis jeg "er det forkerte sted".

Venlig hilsen
Vedhæftede filer
IMG_2237.jpeg
IMG_2237.jpeg (761.64 KiB) Vist 988 gange