Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#353659
Indiegogo kampagnen nåede ikke målet, hvorfor de ikke modtog pengene fra de forudbestillinger, der kom ind. Jeg talte med en af personerne på holdet, da det stod klart, og han sagde, at de ville prøve en anden distributionsmodel med bl.a. fysiske forhandlere. Siden da har jeg ikke hørt mere. Vi havde et eksemplar inde, som vi havde planlagt test af, men når et produktet ender som 'vaporware', så er en test ikke relevant. Det var ellers et rigtig spændende produkt (det mente LG i øvrigt også, så jeg ved ikke om noget måske kan videreføres dér).

Den store hurdle i Indiegogo kampagnen var, at produkterne skulle sendes til hver enkelt køber direkte fra fabrikken i Asien, så transportomkostningerne for så tung en sag blev enorme. Mange stod af på bestillingssiden, når de fik oplyst den endelige pris inkl. transport.
#354338
LarsCJ skrev: 4. sep 2023, 23:51 Canvas Audio gik konkurs i efteråret 2022. Der blev kun indleveret ét regnskab - i 2019 - hvilket formentlig er årsagen til, at det kom under tvangsopløsning i september 2021.
Det er rigtig at de to ejer Kim & Marcus gik konkurs i efteråret i 2022 I januar og februar mdr. 2023 er der kommet en ny ejer og en invester ind i billede. Det er hvad jeg at søgt på nettet med Algoritmer søgemaskine 'Bring' Det kunne bare være meget interessant hvis nogen viste lidt mere om situationen om Canvas Audio produktet til både LG 55" og 65" eller måske 77" evt til Samsung. Eller projektet er helt dødt og lagt på IS .
#356257
Ja, den er pebret. Jeg ved ikke om jeg på nogen meningsfyldt måde kan teste den i det miljø jeg har i stuen, da den ikke passer særlig godt ind i min indretning.

En sådan test bør næsten også holdes op imod netop Lemus.
#356261
Enig, den er lige pebret nok. Særligt når det en nystartet virksomhed. Det lyder jo godt med muligheden for opgraderinger med tiden, men det kræver jo også, at Canvas eksisterer til den tid, hvor det bliver nødvendigt.
Ved I om det er hensigten, at man også kan få mulighed for at lytte til den i Københavnsområdet?