Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af gdane81
#198642
Hej

Ville høre om der nogen der har erfaring med små sorround højtalere til store front højtalere?

Lige nu kører jeg stereo med et par JPW-ML810.

Jeg har dog overvejet at købe to bose cubes og bruge dem som effekt højtalere.
Som center speaker en heco kryton center ( har 5 stk. liggende i skuet, fra gammel opsætning :) Som bass eventuel min gamle Teufel Bass.

Tror i det kommer til at lyde det helt hen i været vejret?

Kan i huske hvilke Bose modeller man kan tilslutte en normal reciever?

Mvh
Af allo
#198644
størrelsen og gørelsen :)

jeg kan (personligt) ikke lide Bose...- er mere til de 'tunge' og fyldige lyde som jeg mener at de ikke kan gengive...(ikke efter min smag)

men jo! - de ville sagten passe med dine JPW - og de fleste receiver kan indstilles sådan så man kan regullere front, bag og center speakers sådan så det giver mening (volumen) - så det ville nok ikke være et problem ;) (kommer jo selvfølgelig an på hvad du har...)

har du set/hørt Cambridge WS30?? - de fylder næsten ingen ting (pga.at de er ret flade) og de lyder faktisk !RET! imponerende (taget i betragtning at de kun koster 750kr.stk.!) - jeg ville vælge dem frem for Bose uden at blinke men hej...- det er jo smag og behag :)
Af gdane81
#198648
Hej Tak for svar.

Cambridge WS30 er et rigtig godt alternativ og er også meget hustru venlige:o) Jeg har også kigget lidt på KEF kht 2005, eller Scandyna micropod ( har dog aldrig hørt dem).
Skønt at være igang med nyt mini lydprojekt igen:)
Af allo
#198660
selv tak

der findes mio. alternativer og muligheder og blablabla...

WS30 er næsten usynlige og de lyder som en drøm (taget deres pris i betragtning) - Scandyne og KEF er ok...- men absolut ikke bedre end de Cambridge der - absolut ikke...

smut (hvis du kan) forbi Hi-Fi Klubben og prøv-lyt til WS30 - så glemmer du (nok) alt om de andre

pøj-pøj med projektet :)