Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#198233
fordi:

Sony har produceret en del (midrange) modeller der fejede gulvet med tilsvarende til næsten den dobbelte (pris)...- hverken Onkyo eller (i mine øjne) overhyped Denon har præsteret noget lign. til dato

Denon har meget sådan...- 'blødere' lyd i det...- Onkyo mere...- mere 'intetsigende' mens Sony (hvis jeg skulle sige noget om det) er et niveau bedre/over dem...(har man speakers til 15.000+ kr. så kigger man også efter en anden receiver - men det er nok ikke tilfældet - uden at tale ned om det du har ;) )

skulle jeg vælge en af de 3 så ville jeg nappe Sony...

kig f.eks. forbi Elgiganten og tjek både Sony og Onkyo (de har dem begge to der...)
#198263
Jeg havde købt(bestilt den der sony fra dustin til ingen penge for 2 weekender siden da de havde den på bud) men de viste ikke hvornår den ville komme :( Så gik ud og købte en Pioneer vsx828 i elgiganten et par dage senere og afbestilte..

Men kan da se de har fået den på lager nu.

Jeg læste en del om den, og den har fået meget ros :) Især til prisen er det en af de bedste (måske den bedste)
#198319
"Indbygget Wi -Fi: Du kan også streame musik trådløst fra din computer eller få let adgang til Sony Entertainment Network og nyd tusindvis af sange. Eller bare brug en front USB-port til tilslutning af MP3-afspiller, smartphone eller enhver anden kompatibel enhed."

- lidt kan den altså!!! - drop 'øv' faktor :D

+ hvis man vil have den bedste quali mht. musik så hedder det altså minimum 192 og helst 320kbps - cd (ikke usb og lign. mp3) ;) - og her (inkl.film og tv) performer den i hvert fald ikke i nærheden af 'øv' ;)
Af sokken
#198320
Når du forklarer det på den måde så lyder den meget interessant for mig