Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#192681
Hej entusiaster!

Jeg leder efter en trådløs hovedtelefon, som jeg kan bruge på pc'en når der games og i stuen, når jeg ser film, tv eller spiller PS3.

På min pc kunne det være rart at anvende en USB port, da mine højtalere sidder i lydkortet på bundkortet.

I stuen er min PS3 og højtalere sat i en Denon AVR-1908 receiver, så når jeg ser film eller spiller PS3, skal hovedtelefonen gerne sættes i receiveren. Også fordi at jeg nogle gange vil have tv-lyden ud i hovedtelefonen.

Jeg er i tvivl om der findes trådløse hovedtelefoner som jeg kan bruge efter hensigten. Alternativet er hovedtelefoner med USB, men så skal de sættes direkte i PS3'en og ikke receiveren.. og så kan jeg ikke få tv-lyd ud gennem dem.

Nogen ideer?

Mange tak
P
#192687
hvis du absolut SKAL bruge samme headset til alle de ting der og det SKAL være trådløst vil jeg nok anbefale logitecs f540 model hvis den kan findes nogle steder. ellers skal du over i turtle beach hvor der er optisk indgang i og pass though... dog vil jeg anbefale du køber et headset til hver da de ofte kun har 1 stk indgang og det oftest er mini jack :)