Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af RockMedØerne
#187551
Ja Onkyo'en er fuldt på højde med de 2 andre efter min mening, men det med lyd er meget subjektivt, så alle ka ha forskellig mening om den sag - du ska jo gå efter hva der lyder bedst i dine ører :) Tænkte nok at det var Airplay der fik dig til at kredse lidt om de 2 andre receivere, men da du har mulighed for at få det alligevel, behøver det jo ikke være det der bremser dig :) Er ialtfald Onkyo'en der gir dig mest for pengene - ingen tvivl om den ting set med mine øjne :)
Af Daniel Buje
#187596
jeg sad også lige at læste reviews af onkyo'en, og må sige at alle de tvivls spørgsmål jeg sidder med blev besvaret fra diverse tests. og det positive er jo at komplet har den, så hvis jeg er utilfreds er der jo ingen problemer med tilbage leveringen.

Det eneste jeg blev lidt "bange" for var at en af testene nævner at flere brugere har haft problemer med børnesygdomme, er det noget du kender til?
Brugeravatar
Af RockMedØerne
#187600
Har 807'eren som udelukkende har været et positivt bekendskab i omkring 2år nu og den har ikke haft det mindste at pege fingre af - alt virker præcist som det skal :)
Med hensyn til evt. "Børnesygdomme", må det være et overstået kapitel, da receiveren jo efterhånden har været længe på markedet og er gennemgået en stadig udvikling,
den kan iøvrigt opgraderes via firmware, så evt. Småfejl nemt ka rettes hvis det er :)
Ville ikke ha et øjebliks betænkelighed med den receiver, man får virkelig et godt og gennemarbejdet produkt for rimelige penge :)