Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ellum
#323485
Pis, fedt at have knaldet 25k af på et setup hvor jeg enten skal skifte kabel afhængig af hvad jeg vil bruge PS5 til eller knalde et par tusind mere af til en Bluray afspiller. :(
Af aalb1970
#323487
Ellum skrev: 30. nov 2020, 17:15 Pis, fedt at have knaldet 25k af på et setup hvor jeg enten skal skifte kabel afhængig af hvad jeg vil bruge PS5 til eller knalde et par tusind mere af til en Bluray afspiller. :(
Jeg forstår til fulde din frustration. Det er sgu ikke i orden, at tv producenterne ikke understøtter gældende lydstandarder. DTS burde være påkrævet for eARC, for uden DTS, kan man i praksis ikke overføre lyd fra hovedparten af alle Bluray udgivelser og mange UHD Bluray udgivelser.
Brugeravatar
Af bendix
#323519
Ampro skrev: 1. dec 2020, 09:02 Nogen der har hørt fra Coolshop, ang. evt. leverings tidpunkt for PS5 bestillinger?
Ikke en præcis dato, Coolshop skrev på deres Facebook at berørte kunder ville få en kompensation nogle her der har modtaget noget fra Coolshop? Og hvilke ikke kunder ved jeg ikke.
Brugeravatar
Af bbplayer
#323522
Mr game skrev: 1. dec 2020, 08:49 Så har Elgiganten fået ps5 hjem igen . har lige fået en mail fra dem . min er på vej fra dem med bring nu . Jubii
øv

Den står som "på lager online" under varen, når man søger på den. Går man så ind på varen, er den ikke tilgængelig.
Af Holm86
#323539
Huleboer skrev: 1. dec 2020, 12:25 Er det egentligt nogen der har hørt om hvorfor PS5 er dyrere end XSX når de i USA har samme vejledende pris?
PS5 stod de fleste steder til 3.999,- da man kunne forudbestille første gang, men nogle satte prisen til 4.199,- så tænker jeg resten fulgte efter

Ved ikke om det er Sony selv der har sat den vejledende pris op
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 205