Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.Rath
#356184
Jeg bøvler med min PS5 går i pausetilstand hver gang jeg tænder den. Jeg har et LG CX og skifter til HDMI indgangen. Så går der lige 2 min, så kan jeg tænde igen på joypad.
Jeg fandt engang en løsning på problemet, men kan ikke finde siden længere desværre.

Er der nogen der kender denne problematik?
Brugeravatar
Af bendix
#356549
TLOU2 Remastered er godt nok en fryd for øjet. Jeg er klar over at forbedringerne er begrænsede, men det er simpelthen så utroligt den høje detaljegrad overalt udviklerne har i det spil. Det nye No Return er også klart værd at overveje. Og 75kr var egentlig fair nok som opgradering.
Brugeravatar
Af bendix
#356550
J.Rath skrev: 5. jan 2024, 14:02 Jeg bøvler med min PS5 går i pausetilstand hver gang jeg tænder den. Jeg har et LG CX og skifter til HDMI indgangen. Så går der lige 2 min, så kan jeg tænde igen på joypad.
Jeg fandt engang en løsning på problemet, men kan ikke finde siden længere desværre.

Er der nogen der kender denne problematik?
Havde samme problem på CX, jeg slog CEC fra, eller hvad det heder inde på PS5. Så den tænder nu kun med brug af controller.
Brugeravatar
Af bendix
#356862
Ja de store gaming medier taler om meget det, Phil Spencer referere til et business event i næste uge.
Denne podcast fra Last stand media syntes jeg har haft den højeste kvalitet om emnet.
Brugeravatar
Af bendix
#356916
Ja Apple åbner op for det nu her, men så ville gamepass være tilgængelig på PS systemet med cloud gaming. Så ville Sony vel miste indtjening på nogle af de titler gamepass har, derfor tror jeg tilgængeligheden bliver købe titler. Sony ville dog også have svært ved at argumentere mod Microsoft Gamepass når de tillader Ubisoft og EA PLAY på deres konsol.
#356925
Måske en model, hvor Xbox Game Pass-spil også kan downloades på PlayStation 5? Efter sigende tager Sony jo 30% af salget af spil fra PlayStation butikken, så mon ikke parterne kunne finde en model, hvor Sony får en andel af abonnementsbasen, der bruger Game Pass på PlayStation.

Jeg synes det kunne være fint. Jeg bruger selv i stigende grad abonnementstjenester til spil, og jeg håber da også, at Netflix får plads på konsollerne, når de kommer rigtig i gang med spil.
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205