Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#298850
Anders og Martin, I har ret. Days Gone vokser da godt nok på mig i takt med, at man kommer længere i historien. Jeg er ikke færdig med det, men jeg må helt klart revidere min dom. Jeg vil næsten kalde det et rigtig godt spil faktisk :) Måske spillets største svaghed er, at det er så lang tid om at komme i gang?
#298951
Godt du blev omvendt Rasmus :D

Nu er jeg til gengæld blevet lidt små-irriteret over en udvikling i karakterene, og et tab i momentum af historien, der virker som om den skal bygges op igen (tænker du måske er nået dertil også? :) )

Men det skal nok blive godt igen. Nu kan cyklen opgraderes yderligere, så er jeg glad :D
Af Kreilo
#303198
Rasmus Larsen skrev:The Last of Us 2 trailer: https://www.youtube.com/watch?v=II5UsqP2JAk

Det udgives den 21. februar 2020.

Og så kommer der vel en remastered udgave til PS5 senere =)
Jeg fik først købt mig en PS4 da remasteren af det originale var udkommet, så jeg tror jeg vil gøre det samme med det her for at få den fulde oplevelse. Mon ikke PS5 lander omkring juletid 2020? Fed trailer, som virkelig lægger op til endnu en fed oplevelse med Ellie og Joel. :D
#303202
Jeg er nødt til at bide det i mig, og vente til PS5. Jeg har det sådan, at de store film/spil-oplevelser, dem vil jeg bare have det bedste ud af, om det så betyder lang ventetid, selvom det er træls (at have den holdning, og at skulle vente på at GOT-sæsonerne hvert år udkommer på bluray er et helvede... der heldigvis snart er slut :D )
#303692
Min PS4 Pro er sku begyndt at opføre sig underligt. Fra at lave sorte blink (HDMI-udfald) en sjælden gang i mellem så gør den det nu næsten hver gang den er tændt. Med forskellige HDMI-kabler og forskelige HDMI-indgange i TV.

Jeg mistænker, at den gennem tiden er blevet for varm for ofte, og måske er ved at stå af. Irriterende er det i hvert fald. Jeg køber jo ikke noget nyt før PS5.

Men måske løser mit dilemma mht. The Last of Us 2 sig så helt automatisk. :D
#311236
Beklager DanielPT, det løser ikke konkret dit problem, men jeg ville blot gøre opmærksom på, at producenterne bag spilkonsoller og TV-producenter arbejder på en løsning, så det ikke er en komplet rodebutik.

Ift. HDR indstilling på konsoller så hedder initiativet fremadrettet fra Sony og Microsoft "HGIG". Vi kommer til at tale lidt mere om det i en kommende test.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19