Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#189268
Er der i øvrigt nogen, som overvejer Steambox? Det sidste jeg har hørt på rygtefronten er, at der præsenteres information omkring den på Gamescom her i midten af August.

Det lyder ikke dårligt med alle PC-spil på en konsol i stuen på det store stue-tv.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
#190273
Rasmus Larsen skrev:
Så blev Xbox One forsinket til 2014 i Danmark. Surt show.

PlayStation 4 kommer nok til at løbe med en del på den konto. I hvert fald herhjemme.
Lige inden man kan sige at det dårligt kan overraske - Microsoft har altid været oppe på reklame trommerne i rigelig god tid, for at tiltrække sig al interessen og det er ligesom ikke første gang at de lover for meget og falder skuffende igennem ;;)

Sony folkene ved derimod hvordan den ska skæres på marketingssiden og tilmed så leverer de varen gang på gang, så mon ikke de også løber med markedet i denne omgang, inden nogen af de andre når at blinke og få fingeren ud O_O Tror du får helt ret i at PlayStation 4 løber af med sejren og betydelige markedsandele :) Blir utroligt spændende at se PS4'eren i funktion ialtfald - man glæder sig jo næsten som et barn til Jul igen :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#190274
Ja, julen bliver god i år. Der er masser af tvunge fridage, som kan bruges på de nye PS4 spil. Jeg håber, der er et dejligt udvalg til den tid. Det skal nok bliver en dyr juletid :-)
Af allo
#190298
jeg køber ikke deres 'forklaring/undskyldning'...

for mig er de lige blevet 'side-kick' for PS4 - og det sådan for alvor...(selvfølgelig har de titler der får folk til at investere i One men...- Sony kan bare sige/synge: 'alt hvad du kan jeg kan gøre bedre')
Af allo
#190467
det giver dem hvad?! - 3-4mdr. forspring (mht.Xbox One) ? - god tid til (evt.) at komme med et par updates og diske op med en ok bundle på Xbox's release-day...

ps.(til Rasmus):
har du måske hørt noget mht.det jeg spurgte dig om for længe siden? - det med hvilket navn/brand Blu-ray/drive kommer der til at sidde i begge maskiner :) ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#190468
allo skrev:ps.(til Rasmus):
har du måske hørt noget mht.det jeg spurgte dig om for længe siden? - det med hvilket navn/brand Blu-ray/drive kommer der til at sidde i begge maskiner :) ?
Nej intet. Jeg har prøvet at hente den del teknisk på begge konsoller, men har stadig ikke fundet noget mht. Blu-ray-drevet. Vi får dog med garanti mere klarhed når konsollerne rent faktisk kommer i hænderne på folk :)
Af allo
#190469
jeg ved godt at det er sådan...- 'intetsigende' og nok uden betydning spørgsmål for mange men...- jeg ser frem til (af rå nysgerrighed) at få det at vide :) - du ved nok hvordan det er :)

tvivler på at de har valgt samme leverandør men man ved jo aldrig (??)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#190472
allo skrev:det giver dem hvad?! - 3-4mdr. forspring (mht.Xbox One) ? - god tid til (evt.) at komme med et par updates og diske op med en ok bundle på Xbox's release-day...

ps.(til Rasmus):
har du måske hørt noget mht.det jeg spurgte dig om for længe siden? - det med hvilket navn/brand Blu-ray/drive kommer der til at sidde i begge maskiner :) ?
Og ikke mindst god tid til at overtage markedsandele...
Af allo
#190479
jep - jeg har bare sagt det med andre ord :) - 'side-kick for PS4'

PS4 ligger stadig llaanngggt foran One ( http://www.amazon.com/best-sellers-vide ... 814011_1#1 ) - 12. vs. 29. plads og still going strong og div. polls siger også at (bl.a): http://www.cinemablend.com/games/PS4-Sa ... 57769.html

jeg ønsker dem (alle sammen...- inkl. alle andre) alt det bedste men når det er så sagt så har jeg intet til overs for Microsoft - ikke efter deres bull-crap med 'vi har lyttet til vores kunder' m.m. løgne...- og nu det der med 'I er ikke blandt de 'udvalgte'' - fint med moi :) - kommer alligevel ikke til at investere i dem igen
Af arsukfjorden
#190486
Personligt så er jeg ikke rigtig interesseret i nogen af dem. Absolut eneste 2 konsolspil jeg er interesseret i er Gran Turismo serien og GTA serien. Derudover så spiller jeg lejlighedsvist lidt Dota 2 og BF på computeren, men mere bliver det ikke til. Og da ingen af disse konsoller kan noget som helst, som min computer ikke kan, så kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle købe en.

Men skulle jeg købe en, så ville jeg nok vælge PS4. Jeg har ikke tjekket konsolerne meget ud, grundet den nævnte manglende interesse, men jeg har altid haft PS, og Xbox har aldrig kunne gøre noget som en tilsvarende PS ikke kunne. PS3'eren var måske dyrere ja, men den var også et fremragende mediecenter og teknologisk langt, langt, LANGT foran Xbox360 og som sådan også langt de fleste computere dengang. Dens regnekraft var uhørt, så fra et nørd perspektiv, så var 360'eren også kedelig.

Men som sagt så ingen konsoller til mig. Computeren kan det hele og meget mere til bortset fra GT og GTA ;)
Af allo
#190552
nu ser jeg frem til: 'har haft den i 14 dage og her kommer what is what' anmeldelse :)