Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DanielPT
#320857
Jeg har sku fået godkendt en stor julegave :D
Men hvor skal man forudbestille for at være mest sikker på at få den?
proshop.dk ?
Brugeravatar
Af halil__10001
#320858
DanielPT skrev: 21. okt 2020, 09:27 Jeg har sku fået godkendt en stor julegave :D
Men hvor skal man forudbestille for at være mest sikker på at få den?
proshop.dk ?
ikke sikkert at folk få den 19 nov. dengang bare fordi ikke nok maskiner :(
Af allo
#320872
det her er godt nok i overkanten (bare nederen at ham der Youtube'er er dårlig og så irriterende at høre på):
- 'Sony recording voice chat'
- Hong Kong

Senest rettet af allo 22. okt 2020, 17:39, rettet i alt 1 gang.
Af allo
#320883
Sploink skrev:Sony forklarer mere om optagelse

https://www.eurogamer.net/articles/2020 ... ore-detail
det problem er koblet 100% sammen med det andet problem (de kommer til at definere deres 'retningslinjer' som det nu passer dem - lige som f.eks. Youtube som sletter alle de kommentarer som de nu kommer i nærheden af og som er rettet mod/omhandler Kina - og Sony har sort på hvidt bevidst hvor de står når det f.eks. drejer sig om Kina; jeg køber slet ikke deres 'det var misunderstandings' :-) ).
Af allo
#320887
Sploink skrev:For sølvpapirshatte og folk der dyrker konspirationer, vil en forklaring jo aldrig være nok.
fakta vs. forklaringer = to vidt forskellige ting (og jeg taler om fakta)
Brugeravatar
Af Huleboer
#320920
Jeg skal lige være med her... En eller anden sentationsdrevet clickbait youtube kanal er mere troværdig end Sony? Hvordan kan hans galde være mere fakta end det Sony selv oplyser?
Af allo
#320926
Huleboer skrev:Jeg skal lige være med her... En eller anden sentationsdrevet clickbait youtube kanal er mere troværdig end Sony? Hvordan kan hans galde være mere fakta end det Sony selv oplyser?
jeg talte ikke om hans fakta men fakta som bl.a at YouTube fjerner Kina-kritiske m.f. kommentarer (for det er fakta) og at Sony - sort på hvidt - har taget Kina's parti mht. hvad der ikke må siges om Kina (det er også et faktum)
derfor er Sony's 'forklaringer' intet værd i min verden og derfor stoler jeg absolut ikke på deres 'det var en misforståelse'
Brugeravatar
Af Huleboer
#320929
Jeg tror ikke jeg forstår hvordan Kina er blandet ind i diskutionen.

I og med det bliver muligt for brugere af servicen at submitte lydbider til gennemlytning for chikane eller rasisme, er Sony selvfølgelig nød til at gøre opmærksom på at det man siger når man bruger tjenesten, potentielt kan blive optaget.

Jeg synes det giver langt mere mening at have den mulighed end at alt snak skal betragtes som privat, for på den bekostning at blåstemple folk der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt online.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 206