Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thyme
#125654
Hvordan kan det være der intet underforum er for lyd på flatpanels?

Der bliver gået utroligt meget op i billede, men der er jo stort set ingen snak om lyden som i min verden er mindst ligeså vigtig for oplevelsen.

Kan se der er en afstemning omkring test af lyd, men det burde bestemt også være en intrigeret del af forummet.
Af miko
#125684
Bestemt enig, Tv'et er faktisk det nemmeste at få overblik over, lyd er en jungle!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#125686
Når man snakker om lyden i et TV, så er det jo typisk i kontekst med selve debatten om en specifik TV-model. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til at dele forum op for at kunne diskutere lyden på en given TV-model.
Af thyme
#125691
yakken skrev:Når man snakker om lyden i et TV, så er det jo typisk i kontekst med selve debatten om en specifik TV-model. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til at dele forum op for at kunne diskutere lyden på en given TV-model.
Jeg er som sådan heller ikke interesseret i at snakke om lyden i en given tv-model. Lyden i tv'et tror jeg lyn hurtigt vi kan blive enige om med meget få undtagelser: Dårlig/tynd/ubrugelig/uinteressant.

Det er den eksterne lyd som alle skal ud og købe jeg syntes vi skal snakke om.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#125695
Det falder vel ind under "Tilbehør":
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=19

Vi vælter jo ikke rundt i indlæg omkring indkøb af lyd, og hvis man overvejer mere seriøs HIFI, så er hifi4all.dk nok et mere oplagt sted at søge hjælp. Vi tager os primært af dét der omhandler skærme, og har ikke ambitioner om at blive et all-round forum umiddelbart.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#125696
Vi er ved at lave en del opdateringer på siden både mht. design og funktionalitet. Jeg tager i denne omgang også et kig på forumkategorierne. :)