Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter Schrøder
#116141
Det er jo ikke nogen hemmelighed at de fleste der spørger om hjælpe til køb af nyt tv i dette forum, ikke kigger samtlige tests igennem for at få hjælpe til deres valg.
Derfor tænkte jeg om det måske var muligt at lave en form for tabel, hvor brugerne kunne sortere på de features som vedkommend finder interessant; størrelse, sortniveau, farvenøjagtighed, lydkvalitet, etc.
Det vil naturligvis være nødvendig at indføre en slags rating for de ikke-målbare punkter.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#116174
Vi kan se at selvom vi henviser til at se på anbefalingerne først, så stilles der stadig spørgsmål om valget i forum, så en indsats på søgeområdet vil sandsynligvis være spildte kræfter.
Af Mireille H
#116618
yakken skrev:Vi kan se at selvom vi henviser til at se på anbefalingerne først, så stilles der stadig spørgsmål om valget i forum, så en indsats på søgeområdet vil sandsynligvis være spildte kræfter.
Dette er et pessimistisk syn på FPs medlemmer, jeg har selv læst jer i mange uger og timer, og desværre er jeg stadig meget i tvivl, jeg har fattet ,at plasma er bedst men jeg skal have lcd (co2 i mente)
Uddannet på KUA ikke på DTU !
MVH Mireille H
Senest rettet af Mireille H 5. okt 2010, 14:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#116636
En form for søgefunktion kan give nogle gode muligheder. Måske som supplement til anbefalingerne. Desværre er der også nogle tekniske begrænsninger i vores systemer, som gør, at det ikke står øverst på listen over forbedringer på siden.

Jeg har dog noteret det på listen :)