Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Junkwavepete
#114031
Synes nu bedre om at bruge min iPhone :D

Displayet på remote'en er af en, rent ud sagt, elendig kvalitet sammenlignet med en 3GS...
Men den er selvfølgelig heller ingen multi remote...
Brugeravatar
Af jenstm
#114846
Jeg købte den i går. For det første er det slet ikke samme ikoner som de fleste videoer der ligger på nettet. Det er jo så hvad det er da det jo nok var en prototype da jeg så de vidoer.
Jeg har tilsluttet den wifi og den kan se filer på min harddisk og den kan styre tv'et over wifi.
Der er dog ingen steder hvor du kan streame billeder, tv eller video over enheden og se dem direkte på den lille 3" skæørm som er vist i mange af de youtube videoer der ligger der ude.
Manualen er utrolig mangelfuld og fortæller intet om dette, så spørgsmålet er om de har fjernet det? Anybody?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#114847
Kræver det ikke et serie-9 TV for at se TV på remoten? Du skal jo have signalet et sted fra og det er TV'ets tuner der bruges (og kun på ukodede kanaler).
Af dfds
#114848
[quote="yakken"]Kræver det ikke et serie-9 TV for at se TV på remoten? Du skal jo have signalet et sted fra og det er TV'ets tuner der bruges (og kun på ukodede kanaler).[/quote

du kan kun se tv på remote med serie 9.
der er 2 tunere i serie 9 derfor.
men det burde da være muligt at bruge wifi delen
Brugeravatar
Af jenstm
#114849
dfds skrev:
yakken skrev:Kræver det ikke et serie-9 TV for at se TV på remoten? Du skal jo have signalet et sted fra og det er TV'ets tuner der bruges (og kun på ukodede kanaler).[/quote

du kan kun se tv på remote med serie 9.
der er 2 tunere i serie 9 derfor.
men det burde da være muligt at bruge wifi delen
Ja det fandt jeg lige ud af, men derfor burde jeg da kunne se billeder fra min computer på remoten samt videoer. Det har jo ikke noget med tvet at gøre?
Jeg kan forstå at jeg ikke kan se tv på den grundet kun 1 tuner i mit 7705 tv.

Kan nogle hjælpe mig med at forstå?

Det er lidt ærgerligt. Så ryger den bare i den blå avis hvis den ikke kan det. Det synes jeg bare var fedt den option.
Brugeravatar
Af jenstm
#114851
Kan I forresten update SW på remoten. Min kan ikke forbinde til server skriver den.
Wifi forbindelsen virker så det kan ikke være der problemet opstår.
Af Junkwavepete
#114940
Der er endnu ikke nogen SW update til Remote'en... Derfor den ikke får forbindelse, selvom der står at softwaren er fra februar, eller sådan noget...

Du kan kun se billeder og høre musik over Wi-fi på remote'en, virker i hvert fald, der hvor jeg har prøvet det...

Men alt i alt synes jeg det er en lidt fesen remote... :( I forhold til den pris den har...
Af l0w
#118208
Ja det lader bare til at være en fancy universal fjernbetjening hvis man ikke har et serie 9 fjernsyn.

Den eneste succes oplevelse jeg har haft med fjernbetjeningen indtil nu, var da jeg fandt ud af at jeg kunne styre x-boxen med den. -og det er en meget fed finish at man kan skifte kanal (PIP) og skruen op/ned mens man styre fx dvd-afspilleren.

Det er umuligt at finde klar information nogen steder også hos Samsung support, som kun har forvirret mig mere og mere for hver gang jeg har kontaktet dem.

Mit eneste håb var at den kunne opdateres og få nogle fede features, men det med at opdatere er ikke lige til. "Failed to connect" er meddelelsen jeg får, og i følge Samsung supporteren jeg snakkede med i dag, var det ikke den meddelelse han fik. Han spiste den af med at det nok var net der blokerede.

Det eneste spørgsmål er... hvordan installerer man Android på sådan en tingest? :)
Af mickeynygaard
#139677
Hey

Nogen der ved om der nogensinde kom en opdatering?

Jeg har netop købt et 7705, og jeg kan ikke rigtig finde noget info vedr. muligheden for at "streame" til remoten. Jeg er godt klar over 7705 kun har én tuner, og man derfor ikke kan benytte "preview" funktionen, men kan man f.eks se TV på TV'et, og samtidigt streame indholdet af f.eks en HDMI indgang? Eller evt. omvendt? Eller streame det man ser på TV'et, til remoten?

Mvh Mickey
Af pica10
#144928
Jeg har fjernbetjeningen - men FONA glemte at sende opladerkablet med ...

Det har jeg nu ventet på i 4 uger ...

Er der nogen der ved, om man kan købe et opladerkabel et andet sted?