Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
#111590
Der bliver ofte malplaceret emner i forummet. Det er ret irriterende. Hvorfor bliver emnerne ikke flyttet til de korrekte boards?
Det hænder også ofte et emne bevæger sig total "off topic". Kan man ikke splitte disse svar ud til separate emner?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#111592
Jo, der kan sagtens flyttes og splittes op, men det kræver at vi gøres opmærksom på, at et emne ligger forkert. Vi splitter desuden ikke blot ethvert emne, der kommer en lille smule på afveje.
Af Steen Bay
#111596
yakken skrev:Vi splitter desuden ikke blot ethvert emne, der kommer en lille smule på afveje.
Og det synes jeg er en fin ting. En tråd skal have lov at udvikle sig naturligt.
Af Akyhne
#111597
Det er nu mere emner der bevæger sig totalt på afveje jeg tænker på.
Og hvordan skal vi gøre opmærksom på fejlplacerede emner? Via PM?
Af BrianH
#111636
Jeg synes også emnerne bevæger i alle mulige åndsvage retninger, og jeg synes folk skulle holde sig til trådens oprindelige hensigt !:( Det er ligesom med debatten om hvad der er bedst af plasma og LCD, hvor det er helt klart at LCD er bedst og folk der siger andet, arbejder i Bilka. Har I i øvrigt set Bilkas tilbudsavis i denne uge? Ud over et Plasma tv, har de helt vildt billige gulerødder. Er de gode??




:p :D :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#111646
Jeg er ikke sikker på, at trådstarter synes dit indlæg er helt så sjovt som du selv gør. Når emnet nu er irrelevante kommentarer, så er det nok ikke dig der bør råbe op.
Af Akyhne
#111654
Jeg synes nu den var meget god, selvom den var henvendt mod mig selv ;)