Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
#100564
calletv skrev:
Kratz skrev:Ifølge WhatHifi er EX500 bedre end G20, i hvert fald til prisen.
En kendelse flere af os satte spørgsmålstegn ved, hvorefter vi fik prædikatet 'plasma fanboys'
Jeg tvivler nu også på at den almindelige forbruger hellere vil have et G20, der er grimt som arvesynden og summer som et bistade.
hvad har det lige med et billede at gøre
der er vel en grund til du selv har et crt tv
samt PP radio har fundet en løsning til summen, læste jeg et sted
jeg siger ikke du skal købe en G20.
men siden du ikke købt en fladskærm, kigger du vil efter et godt billede
Af xcardman
#100567
Kratz

ægte billedentusiaster
Ja dem er ikke mange af desværre
de er vel gået over til projektor
udover lige en vt20, er der jo ikke ligefrem
sket et kæmpe skridt i 2010.
Af xari
#101344
Hvordan går det med ex500 testen? :)
Af sumus
#101365
Venter også på ex500 testen.... så jeg kan indstille min mor's 32ex500 lidt bedre :) ... Kunne ikke rigtig få divx mv. til at virke over dlna, billeder virker fint og det var nemt at sætte op.....
Af janelne
#102308
xari skrev:Hvordan går det med ex500 testen? :)
Jeg venter også .... :)
Af Kozz
#102316
Jeg er bare superglad for mit EX500 8)
Jeg ved ikke om man kan kalde mig en decideret billede-entusiast, men jeg lader mig bestemt ikke spise af, med hvad som helst.

Jeg kan da godt se, at billedet på mit 40EX500 "smatter lidt ud", ved hurtig panorering, som der gøres til en fodbold kamp. Men det er slet ikke grelt synes jeg. Der er også en smule backlight bleeding. Men det ses kun, hvis alt lyset er slukket og det er helt mørkt udenfor. Men igen. Det er slet ikke noget som irriterer.

Det mest irriterende ved mit Sony KLD-40EX500 er, at menu systemet er laaaangsomt som en gangbesværet snegl, som er langt over sidste salgsdato. DETTE MÅ SONY KUNNE GØRE BEDRE ;;) ......

MEN. Stadigvæk. Så synes jeg det er et fedt fjernsyn. Fedt til spil (xbox 360), flotte HD billeder og ikke mindst gode SD billeder (så længe vi taler digital modtagelse)

Very very nice SONY :)
Af Helmuth
#103096
Rasmus, hvornår kommer testen? Giv dog en melding ... med tidshorisont!
Af kakilika
#103296
Min mormor mangler et nyt fjernsyn, og i den henseende kunne Sony EX500 være en mulighed. Vil dag helst ikke købe en fladskærm uden at Rasmus' fingre har pillet ved det.

Hvornår kan vi sådan ca. forvente en test?
Af janelne
#103665
Halløj Rasmus, hvad er tidshorisonten på testen?
Af Rodding
#103902
Vil også gerne have en test.
Af Minii
#109086
Ser ikke rigtigt ud til, at nogen skærme fra Sony bliver testet.. Dog hvis man er desperat nok fra "Flatpanels" side af, kunne man købe skærmen/skærmene (HX, LX og EX) i Elgiganten, og så gøre brug af ens fortrydelsesret indenfor de 14 dage :) Kun en ønsketanke, hehe.
Af jambazz
#111237
Kozz skrev:...
Jeg kan da godt se, at billedet på mit 40EX500 "smatter lidt ud", ved hurtig panorering, som der gøres til en fodbold kamp. Men det er slet ikke grelt synes jeg. ...
Nu står jeg og overvejer at købe dette TV, men det skal primært bruges til film og fodbold og så bliver jeg nervøs når du skriver at det smatter ud. Er det problem virkelig stadig eksisterende i 2010?! Dette er grunden til at jeg stadig har CRT tv :o)
Af Funkmeizter
#111670
Tilslutter også lige koret af opfordringer som ønsker en anmeldelse af EX500... Det er vist et af de mest populære LCD'er pt., og det må da borge for at det er på tide at få det testet og anmeldt i dybden :)