Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357986
Håber opslaget er ok, jeg prøver at nå ud til nogle af medlemmerne af en stor Facebook gruppe der er blevet fjernet og tænker at en del nok kunne være herinde også.

Facebook har fjernet vores hovedgruppe "TV-Streaming i DK - erfaringsudveksling" med over 20.000 medlemmer uden varsel eller mulighed for at korrigere evt. overtrædelser, jeg mener nu heller ikke at jeg/vi har overtrådt nogle regler.
Prøver jeg at appellere afgørelsen ender det bare ud i en fejl, har forsøgt på flere computere, telefon og iPad med samme resultat.
Jeg har fået mulighed for at skrive til dem via en anden formular og afventer nu at de skal se på dette, jeg ved ikke hvor lang tid det kommer til at tage men jeg gør alt hvad jeg kan for at få gruppen tilbage.

Mvh
Admin/Jacob
#357995
Hej Jacob. Indlægget er fint. Jeg håber, at du kommer i kontakt med de rette personer.

Skulle gruppen ikke være mulig at genetablere, så er I naturligvis også meget velkomne her på Flatpanels' forum. Så kan mange flere danskere end de tilmeldte medlemmer også finde og drage nytte af indlæg via Google-søgninger.