Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Axlon
#356993
Hej
Er der andre der oplever at få følgende i DR app'en på ATV4?
Ups!
errorCode -1008
errorMessage: ressource utilgængelig


Fejlen har været der længe, men som regel har vi blot prøvet igen, og så har det virket.
I går aftes var det så helt umuligt at se noget andet end MGP !:( .
I dag er det trods alt lykkes at starte et par udsendelser, men fejlen opstår på ca. 80% af deres udsendelser..

ATV'et er kabelforbundet, og alle andre streamingtjenester virker uden problemmer.
DR appen fungerer også uden problemmer på min iPad, på samme netforbindelse, dog via WIFI selvfølgelig.
Af jkn789
#357000
har du opdateret DR appen, kører du med sidste nye udgave af ios på Apple tv?
Af Axlon
#357006
Har lige frakoblet ATV fra min faste internetforbindelse via Jetnet (coax), og koblet din til et hotspot på min telefon, og der virker det uden problemer.
Suk suk.
Så kan jeg få lov til at være kastebold mellem Jetnet og DR.
Af jkn789
#357007
prøv lige at opdatere DR appen manuelt
#357008
Axlon skrev: 19. feb 2024, 08:23 Har lige frakoblet ATV fra min faste internetforbindelse via Jetnet (coax), og koblet din til et hotspot på min telefon, og der virker det uden problemer.
Suk suk.
Så kan jeg få lov til at være kastebold mellem Jetnet og DR.
Jeg tror i hvert fald det skal fejlmeldes hos Jetnet. Alternativt kan det være routeren, der driller. Hvis det er den medfølgende fra internetudbyderen, så er det min erfaring, at de ofte kan være kilde til streaming-problemer, fordi de er konfigureret på en lidt mere lukket facon. Jeg anbefaler ofte egen router, hvis man streamer meget. Det behøver ikke være en dyr model.
Af Axlon
#357012
Benytter min egen router (USG).
ISP boksen er sat i bridgemode.
Begge er selvfølgeligt forsøgt genstartet uden resultat.

Havde ligende problem for et par år siden med Disney og Hiper.
Der blev jeg kastebold mellem dem i et par uger, hvor de påstod at det var den andens fejl, eller det var mit eget netværk der var problemet.
En dag så virkede det pludselig uden jeg havde gjort noget.
Af Axlon
#357015
Forsøgte at fejlmelde det hos Jetnet, men som forventet afviser de at have nogle problemer, og påstår at det er opsætningen at mit ATV der er problemet😔
Nu har jeg lavet en fejlmelding til DR, som sikkert vil påstå at fejlen er hos Jetnet.
Af Axlon
#357066
Det virker som om det er totalt tilfældigt hvilke programmer jeg kan få lov at afspille.
Den ene dag virker ent bestemt program ikke, men dagen efter virker den, mens en anden virkede dagen før, og virker så ikke i dag🤬
Liveudsendelser virker, men det er kun omkring 20% af de programmer der virker.
Af Axlon
#357069
Suk.
Har lige opdaget at min HBO max heller ikke virker mere🤬🤬🤬
Kan være jeg skal finde noget andet internet end Jetnet der ikke magter at hjælpe med at fejlfinde på deres net.