Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354964
Jeg har i lang tid betalt til HBO (1/2 pris), men stort set ikke brugt det, da mit Panasonic 65HZ2000 mangler appen. Har ventet forgæves, men nu købt en ATV 4K. Prøver også lige Disney+ til 19 kr lidt endnu.

Så hvilke film og serier giver mig de bedste visuelle oplevelser.

Kvaliteten i selve indholdet vil naturligvis også være en vigtig faktor. Transformers og Marvel siger mig ikke rigtig noget, så der holder jeg ikke længe.
#354976
Dune er fantastisk flot. The last of us er mere nedtonet i udtrykket men har også nogle flotte scener og det er en god serie.

Hvis du vil se noget af den bedste kvalitet på streaming så overvej apple tv+, fx. foundation eller for all mankind. De har vist stadig gratis trial.
#354981
The Last of Us afsnit 6, mener jeg det er, er streaming-4K demomateriale. Helt vildt flot.
#354988
Uanset hvilke klistermærker de smider på dine TV-højttalere dur de ikke til en skid.
#355096
Naiera skrev: 9. nov 2023, 06:18 Uanset hvilke klistermærker de smider på dine TV-højttalere dur de ikke til en skid.
Er godt klar over de næppe imponerer nogen :), men det kunne nu være interessant, om der kan høres en effekt eller det er ren "snake oil" ;). Hører stadig gerne om eksempler med Atmos-effekt.