Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354466
Det ser ud til, at DRTV endelig har fjernet deres logo under afspilning. En glædens dag!

Jeg opdagede det under dagens afsnit af knægtens Paw Patrol, og gælder i hvert fald også for første afsnit af Carmen Curlers. Det ser ud til, at det kun gælder for materiale, som er udgivet indenfor seneste par dage.

Jeg skrev til DR for noget tid siden og spurgte til muligheden for at logoet blev fjernet (både fordi det er ligegyldigt og fordi logoer er :( ), og fik et dejligt standardsvar. Anyway, tænker ikke DR handler så hurtigt, så mon ikke ændringen allerede var i pipeline dengang :)

Så må næste skridt være, at Viaplay fjerner det gigantiske Nickelodeon-logo fra en god del af deres børne-tv :D
#354468
Haha, det lyder til, at vi har skrevet næsten det samme til dem! :D

Jeg overvejede oprindeligt om det var fordi, at logoet var hardcoded til tv-visningen, men eftersom logoet er for DRTV, og ikke de enkelte kanaler, så var det ikke tilfældet.
#354586
Er netop gået i gang med den tyske serie Das Boot på DR, DK og her bliver DR logo desværre hængende, så der er måske kun deres egne serier som slukker for logo
#354589
jkn789 skrev: 18. okt 2023, 13:33 Er netop gået i gang med den tyske serie Das Boot på DR, DK og her bliver DR logo desværre hængende, så der er måske kun deres egne serier som slukker for logo
Jeg er nogenlunde sikker på, at det er serier og film uploadet efter en bestemt dato, der er omfattet - og også ret overbevist om, at jeg så Das Boot på tjenesten inden, at jeg første gang bemærkede det manglende logo :)

Tilføjelse: testede min teori på nyeste sæson af Gintberg på Kanten. Afsnit 1 har logo, nyeste afsnit har ikke.
#356175
steadi skrev: 5. jan 2024, 08:03 Nå, DR er ikke helt konsistente med logoet endnu. "Blue Lights", der ankom i dag, har konstant logo.
Ser ud til at de britiske serier alle har logo. De danske og skandinaviske er så vidt jeg har testet uden logo.
#356176
OleA skrev: 5. jan 2024, 08:36
steadi skrev: 5. jan 2024, 08:03 Nå, DR er ikke helt konsistente med logoet endnu. "Blue Lights", der ankom i dag, har konstant logo.
Ser ud til at de britiske serier alle har logo. De danske og skandinaviske er så vidt jeg har testet uden logo.
Hmm, jeg tror det svinger, i så fald. "Dødens Trekant", som godt nok er irsk, er uden logo. "Historiens Vildeste Røverier", landet i december, er også uden logo.