Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomas.friis
#352355
Hej
Andre som har problemer med lyden fra Disney+ ? Mere præcist kun får stereo. Har genstartet og geninstalleret appen på både tv og telefon, talt med deres support og lige lidt hjalp det. Får stadig kun stereo 😔.
Brugeravatar
Af Naiera
#352359
Hvis du ikke har et Apple TV er intet garanteret med hensyn til lyd eller billedkvalitet på sådanne streaming-tjenester.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#352366
thomas.friis skrev: 4. jul 2023, 19:51 Hej
Andre som har problemer med lyden fra Disney+ ? Mere præcist kun får stereo. Har genstartet og geninstalleret appen på både tv og telefon, talt med deres support og lige lidt hjalp det. Får stadig kun stereo 😔.
Hvilket udstyr og hvordan er det koblet sammen?
Af thomas.friis
#352385
Rasmus Larsen skrev: 5. jul 2023, 11:43
thomas.friis skrev: 4. jul 2023, 19:51 Hej
Andre som har problemer med lyden fra Disney+ ? Mere præcist kun får stereo. Har genstartet og geninstalleret appen på både tv og telefon, talt med deres support og lige lidt hjalp det. Får stadig kun stereo 😔.
Hvilket udstyr og hvordan er det koblet sammen?
Sony AF8 og Marantz SR7015 med HDMI
virkede tidligere på året
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#352390
Så tror jeg at det skyldes en app-opdatering. Disney+ har desværre flere gange tidligere "ødelagt" Atmos med opdateringer af appen til Android TV. Jeg ved ikke hvad de foretager sig, men der er tilsyneladende ikke andet at gøre end at vente på endnu en app-opdatering.
Af thomas.friis
#352402
Rasmus Larsen skrev: 6. jul 2023, 05:44 Så tror jeg at det skyldes en app-opdatering. Disney+ har desværre flere gange tidligere "ødelagt" Atmos med opdateringer af appen til Android TV. Jeg ved ikke hvad de foretager sig, men der er tilsyneladende ikke andet at gøre end at vente på endnu en app-opdatering.
Fedt :s tak