Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345445
Hej, ny bruger her.
Er der andre, der har problemer med, at appen på Apple TV 4k (2017) melder:
This Service Is Unavailable in Your Location?
Jeg har forsøgt at slette, genstarte og derefter installere igen, men det virker ikke.
Jeg har uden problemer fået appen til at virke på min Android-telefon
Af lommeregner
#345448
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 13:18 Hvis I sidder med et Smart TV fra LG, Samsung, Panasonic eller fjerde som ikke kører Android, så må I gerne melde tilbage, hvis I spotter SkyShowtime appen :)
Den er på LG CX OLED :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345449
AndreasNyvang skrev: 20. sep 2022, 14:05 Hej, ny bruger her.
Er der andre, der har problemer med, at appen på Apple TV 4k (2017) melder:
This Service Is Unavailable in Your Location?
Jeg har forsøgt at slette, genstarte og derefter installere igen, men det virker ikke.
Jeg har uden problemer fået appen til at virke på min Android-telefon
Hej Andreas. Har du eventuelt en DNS-tjeneste (til at tilgå f.eks. udenlandske tjenester, der ikke er kommet til Danmark endnu) opsat på Apple TV? For vi fik samme besked ved installation af appen og vi har en DNS-tjeneste opsat.

EDIT: Samme spørgsmål til Fidoble. Hvis dette er et udbredt problem, så prøver vi at tage fat i dem.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345450
lommeregner skrev: 20. sep 2022, 14:35
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 13:18 Hvis I sidder med et Smart TV fra LG, Samsung, Panasonic eller fjerde som ikke kører Android, så må I gerne melde tilbage, hvis I spotter SkyShowtime appen :)
Den er på LG CX OLED :)
Takker :) Jeg kan ikke finde appen på en LG E6 fra 2016, som vi har stående på kontoret, men jeg må hjem og tjekke på LG GX så.
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345452
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 14:39
AndreasNyvang skrev: 20. sep 2022, 14:05 Hej, ny bruger her.
Er der andre, der har problemer med, at appen på Apple TV 4k (2017) melder:
This Service Is Unavailable in Your Location?
Jeg har forsøgt at slette, genstarte og derefter installere igen, men det virker ikke.
Jeg har uden problemer fået appen til at virke på min Android-telefon
Hej Andreas. Har du eventuelt en DNS-tjeneste (til at tilgå f.eks. udenlandske tjenester, der ikke er kommet til Danmark endnu) opsat på Apple TV? For vi fik samme besked ved installation af appen og vi har en DNS-tjeneste opsat.

EDIT: Samme spørgsmål til Fidoble. Hvis dette er et udbredt problem, så prøver vi at tage fat i dem.
Jeg bruger ikke nogen dns-tjenester, så det er lidt mystisk

Edit: jeg har dog noget udstyr fra Nielsen sat op, men jeg har ikke oplevet nogen problemer med andre apps, såsom Paramount+, TV2 Play og HBO Max. Kan det give det nævnte problem?
Senest rettet af AndreasNyvang 20. sep 2022, 15:02, rettet i alt 1 gang.
Af Fidoble
#345455
Jeg bruger heller ikke nogen DNS tjenester. Det sjove er, at jeg heller ikke kunne tilgå deres hjemmeside via browseren på min computer eller telefon før jeg genstartede mit internet grej. Men jeg kunne godt hvis jeg slukkede for wifi på telefonen og brugte mobildata? Men efter jeg genstartede kan jeg nu tilgå hjemmesiden via wifi, men appen vil stadigvæk ikke virke på mit AppleTV?

Jeg er kunde hos Kviknet, hvis det skulle have noget at sige?
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345456
Interessant - jeg bruger også Kviknet.
Og det samme som dig - Android appen virker med mobildata men ikke med mit Wifi

Edit: jeg tror, at Kviknet er problemet.
Jeg har lige prøvet at gå over på en VPN-forbindelse på min laptop, og der får jeg ingen meddelelse om, at jeg ikke har adgang. Uden er det samme problem som Apple TV.
Jeg kan desværre ikke teste, om streaming virker, da jeg bruger Linux på min laptop, hvilket åbenbart ikke er understøttet. Jeg har ikke mulighed for Windows gennem WINE.

Edit2: jeg har lige talt med Kviknet kundeservice. De kunne fint på Skyshowtimes hjemmeside til at fungere, så det virker til at være et problem med bestemte netområder.

Edit3: Skyshowtimes hjemmeside virker nu for mig i en internetbrowser. Apps over Kviknets netværk virker stadig ikke. Jeg har indsendt email til Kviknet med denne information.
Jeg beklager, hvis det bliver lidt for meget information til jer, der ikke har problemer med Kviknet.
Af allo
#345459
- ingen info fra Yousee what...so...ever...(kabel-kunde)

- samme Paramount+ app når jeg tænder for Yousee's tv app (og den hedder stadigvæk Paramount+; nyt navn ((Skyshowtime)) er kun til at få øje på når jeg vælger 'bland selv' og i deres system/på hjemmesiden - men den hedder stadigvæk Paramount+ under 'kanaler' og 'min side' og det er stadigvæk den samme app - der blev blot både tilføjet et par film og serier og fjernet ((i hvert fald)) et par serier)

'kaos' når man vælger 'serier' da en del findes nu i to udgaver (f.eks.: 'Deadwood' sæson 1 ((og kun 1)) og 'Deadwood' sæson 1-3 - og de ligger ikke engang ved siden af hinanden men er spredt ud over det hele; og samme gælder et par andre serier)

alt er opdateret

her ( https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... qus_thread ) siger f.eks. Pelle at 'South Park' er ikke til at finde på Skyshowtime men er stadigvæk tilgængelig på Paramount+ og det kan jeg bekræfte

det ser bare ud til at Yousee's bland-selv kunder kører Paramount+ med lidt nyt indhold frem til:

- "Paramount+ appen vil i en overgangsperiode være aktiv for at sikre, at kunder der har betalt en måned forud stadig kan tilgå tjenesten. Paramount+ lukkes definitivt i Danmark den 20. oktober 2022."
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20