- ingen info fra Yousee what...so...ever...(kabel-kunde)
- samme Paramount+ app når jeg tænder for Yousee's tv app (og den hedder stadigvæk Paramount+; nyt navn ((Skyshowtime)) er kun til at få øje på når jeg vælger 'bland selv' og i deres system/på hjemmesiden - men den hedder stadigvæk Paramount+ under 'kanaler' og 'min side' og det er stadigvæk den samme app - der blev blot både tilføjet et par film og serier og fjernet ((i hvert fald)) et par serier)
'kaos' når man vælger 'serier' da en del findes nu i to udgaver (f.eks.: 'Deadwood' sæson 1 ((og kun 1)) og 'Deadwood' sæson 1-3 - og de ligger ikke engang ved siden af hinanden men er spredt ud over det hele; og samme gælder et par andre serier)
alt er opdateret
her (
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... qus_thread ) siger f.eks. Pelle at 'South Park' er ikke til at finde på Skyshowtime men er stadigvæk tilgængelig på Paramount+ og det kan jeg bekræfte
det ser bare ud til at Yousee's bland-selv kunder kører Paramount+ med lidt nyt indhold frem til:
- "Paramount+ appen vil i en overgangsperiode være aktiv for at sikre, at kunder der har betalt en måned forud stadig kan tilgå tjenesten. Paramount+ lukkes definitivt i Danmark den 20. oktober 2022."