11. aug 2020, 16:57
#317782
Hej
Jeg er måske den eneste der oplever problemet. TV2 har ikke hørt om problemet fra andre og kan desværre ikke genskabe problemet.
Jeg vil nu alligevel høre, om der kunne være andre, som har oplevet problemet og som måske kan give et svar på, hvad problemet kan skyldes.
Sagen er, at jeg på både min Samsung og på min Huawei telefon ofte oplever, at indholdet i TV2 Play appen enten vises i lag eller at indholdet ikke vises - altså der bare er noget sort skraveret.
Se vedhæftede billeder.
Problemet løses som regel, når jeg har tvunget appen til at stoppe under telefonens indstillinger, men det er underligt, at det skal være sådan. Jeg oplever ikke tilsvarende problemer i andre af mine apps.
Jeg har prøvet at fjerne appen, genstarte telefonen og installere appen igen. Jeg har slettet cachen i både TV2 Play appen og i Google Play (mener jeg det er). Jeg har nulstillet telefonens netværksindstillinger og prøvet at bruge mobil data i stedet for WiFi, men problemet er der fortsat.
Jeg gør ikke noget for at fremprovokere problemet, det kommer bare som regel efter noget tid.
Er der mon en fejl i TV2 Play appen eller er det bare mig?
På forhånd tak.
Jeg er måske den eneste der oplever problemet. TV2 har ikke hørt om problemet fra andre og kan desværre ikke genskabe problemet.
Jeg vil nu alligevel høre, om der kunne være andre, som har oplevet problemet og som måske kan give et svar på, hvad problemet kan skyldes.
Sagen er, at jeg på både min Samsung og på min Huawei telefon ofte oplever, at indholdet i TV2 Play appen enten vises i lag eller at indholdet ikke vises - altså der bare er noget sort skraveret.
Se vedhæftede billeder.
Problemet løses som regel, når jeg har tvunget appen til at stoppe under telefonens indstillinger, men det er underligt, at det skal være sådan. Jeg oplever ikke tilsvarende problemer i andre af mine apps.
Jeg har prøvet at fjerne appen, genstarte telefonen og installere appen igen. Jeg har slettet cachen i både TV2 Play appen og i Google Play (mener jeg det er). Jeg har nulstillet telefonens netværksindstillinger og prøvet at bruge mobil data i stedet for WiFi, men problemet er der fortsat.
Jeg gør ikke noget for at fremprovokere problemet, det kommer bare som regel efter noget tid.
Er der mon en fejl i TV2 Play appen eller er det bare mig?
På forhånd tak.
Vedhæftede filer
Screenshot_20200730-191421.jpg (155.64 KiB) Vist 2005 gange
TV2Play_lagvisning.jpg (464.27 KiB) Vist 2010 gange