Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354764
DRTV har på nyere shows og film fjernet deres logo. Det er under en måned siden, at ændringen er trådt i kraft. Rasmus og Flatpanels afventer vist at høre fra DR om der er tale om en (god) teknisk fejl eller om det er meningen :)

Jeg har ikke erfaring med undertekster på iTunes, men det lyder til, at DR er overgået til Apple TV'ets standard-undertekster således, at de følger dine indstillinger?
#354765
En bitrate på 8 Mbps til 1080p er blandt det højeste for streaming.
#354766
Bitrate på mellem 4- 5,7Mbps mener du vel når det ikke er live og kun er i 1080p? Men jeg gad virkelig godt at DRTV begyndte at sende film i korrekt 24FPS, det bliver spændende hvis de gør. Og det vil gøre DRTV ret attraktivt, personligt ser jeg vel en ca 4-5 film om måneden når jeg abonnere på en streamingstjeneste, her kunne DRTV godt dække nogle af dem ind og jeg kunne spare nogle penge. DRTV har også ofte titler som du ikke finder på nogle streamingstjenester eller som kan købes på blu ray markedet med dk tekst.

Korrekt 24FPS er dog altafgørende for om jeg vil bruge DRTV, så håber de laver det om i fremtiden.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7