Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#353071
@steadi - Jeg har alle mine kanaler på rotation - enkelte har jeg dog beholdt i lange perioder eftersom de har været billige og/eller har haft fordele med årlige abo´s.

Disney har på flere måder udviklet sig i en retning der gør at jeg ser færre og færre film/serier fra dem og de ender snart i den kategori af kanaler jeg henter ind 2-3 mnd, om året - hvor jeg så råmalker dem for det jeg gider at se og så ud igen

Det er så grelt at en lang række af de seneste af f.eks. Marvel film/serier har jeg påbegyndt og så droppet uden at se dem færdige
#353072
@kimkaos - Disney+ har helt klart også udviklet sig til en af de tjenester, som vi bruger mindst. Med undtagelse af lidt børne-materiale (fx Bluey, men ingen af filmene), så er der ikke noget, som vi løbende vender tilbage til.
#353075
Vores abonnement står til fornyelse i september, hvis der en prisstigning, så hopper vi fra og D+ bliver en service som vi hiver ind efter behov.

For os kan det ikke forsvares med 109,- pr. måned.
Synes at det nye indhold ikke rammer os så godt, mange af de nye Star Wars og Marvel orker jeg ikke engang at begynde på.
#353090
Jeg kommer også til at hoppe fra. Jeg har års abonnement til fornyelse i december, og 1090 kr om året er for meget, har givet 790 for i år, og 300 ekstra er simpelthen for meget. Så jeg kommer til at købe 2 3 måneder om året, og så se det rigtig meget i de måneder.
Hvis de tilbød et års abonnement til 890 så ville jeg fortsætte.
#353943
Disney forventer stort fald i antallet af brugere på streamingtjenesten Disney+
Disney frygter – og forventer – et stort fald i antallet af abonnenter på streaming-tjenesten Disney+ på mange millioner brugere. Det sker efter prisstigninger og skuffende tilslutning – særligt i Indien.

Det skriver Bloomberg.

Mediet beretter, at Disney har droppet målsætningen på 215 millioner til 245 millioner abonnenter, som blev sat i sommeren 2022 og som skulle være nået i 2024.
#353944
jkn789 skrev: 10. aug 2023, 15:30 Jeg kommer også til at hoppe fra. Jeg har års abonnement til fornyelse i december, og 1090 kr om året er for meget, har givet 790 for i år, og 300 ekstra er simpelthen for meget. Så jeg kommer til at købe 2 3 måneder om året, og så se det rigtig meget i de måneder.
Hvis de tilbød et års abonnement til 890 så ville jeg fortsætte.
Jeg har fornyelse her i september til den gamle pris og det siger jeg ja til og opsiger så til udløb næste år.
#353945
Det er vildt hvordan streamingmarkedet gik fra at have en fest til hovedpine. Jeg tror, at hvis corona ikke havde indtruffet, så lå de egentlig stadig i vækstbanen (så var så meget af væksten ikke blevet fremrykket til corona-perioden).

Der er tømmermænd for tiden, som får en masse streamingtjenester til at tage kortsigtede beslutninger, men jeg tror ikke vi er i nærheden af at se, hvor stort streaming bliver.
#353946
Det er måske en delvis konsekvens af, at flow TV har det værre end selskaberne havde regnet med. “Billig” Streaming er et mindre problem, hvis virksomheden har en gigantisk pengemaskine et andet sted i huset, men når den pludselig tørrer ind, så ser verden anderledes ud.

Jeg tror det er mere realistisk med standard-abonnementer om 12 måneder på 130-160 kroner og med 4K som premium.

Vi tog et års Disney nu her, i hvert fald. For voksne halter tjenesten lidt (er ikke stor SW fan), men knægten har en alder, så deres børne-indhold rammer bedre og bedre. Og Bluey, selvfølgelig. Det er pengene værd.
#353947
Ja vi skal nok forberede os på flere prisstigninger og lidt mere konsolidering. Omvendt bliver det "billigere" med reklamer, hvis man da ikke regner sin tid for penge :) Overordnet set får man dog stadig rigtig meget underholdning for små penge, hvis man kan holde sig til 2-3 stykker.

Netflix fortsætter ufortrødent, som jeg ser det. Flere af de andre ryster på hånden, men langsigtet er det jo svært at se, hvordan de ellers skulle forblive relevante? Den klassiske tv-pakke forsvinder (i USA er den allerede decimeret til en skygge af sig selv) og salget af skiver er allerede faldet drastisk. Biografer har en lille renæssance nu, men salget af billetter er stadig ikke i nærheden af, hvad det var før corona.
#353949
Vi har disney+, netflix og Stofa.
Men det er ikke for min skyld.
jeg kan faktisk nøjes med DR 1+ 2 og DR TV

Stofa bruger jeg ind imellem til Tv2.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30