Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#354640
Den yngste vil se Coco, men Disney+ har den ikke på dansk? Filmen er udgivet på dansk, så forstår ikke helt, at Disney+ ikke skulle have den.

Filmen har dog kun 5-6 talte sprog-muligheder på D+, så måske noget er anderledes ved netop den.
#354841
Rasmus Larsen skrev: 23. okt 2023, 07:20 Der har i branchen været tale om, at Disney dropper en del lokalisering pga. sparetider, men det skulle kun være fremadrettet. Det er ærgerligt, hvis de begynder at fjerne sprog på eksisterende film.
Coco er tilbage på dansk.
#356815
Hvor kunne det dog være fedt hvis du kunne abonnere på film og serier som du kan med musik. Så kunne du vælge en udbyder og se alt det du bedst kunne lide uanset hvilke studie der har produceret det. Studioerne kunne så tjene penge på antallet af streams, som de gør det med musik.
Det er ikke sikkert det overhovedet er muligt, men jeg ville være fan.
#357178
Begyndte på Shogun i går - har set frem til den pænt længe, og den skuffede absolut ikke. Med forbehold for, at jeg ikke er helt igennem første afsnit, så har Disney+ lige gjort sig uundværlig for mig igen. (Hvilket egentlig er irrelevant, da vi har årsabonnement...)

Produktionskvaliteten er enormt høj, skuespillet glimrende og historien tegner positivt. Jeg er lige ung nok til Shogun 1980-udgaven, så det her er min første introduktion til historien.
#357187
Jeg startede på den i går, men stoppede efter 15-20 minutter.
Det filmiske udtryk irriterede mig og stjal fokus fra handlingen.

Alt for meget filmgrain, og på langt de fleste scener er den nederste del af billedet uskarpt med noget vignettering i hjørnerne.
For mig lignede det mest at kameralinsen har været i stykker. :(
#357188
lkodk skrev: 28. feb 2024, 12:42 Jeg startede på den i går, men stoppede efter 15-20 minutter.
Det filmiske udtryk irriterede mig og stjal fokus fra handlingen.

Alt for meget filmgrain, og på langt de fleste scener er den nederste del af billedet uskarpt med noget vignettering i hjørnerne.
For mig lignede det mest at kameralinsen har været i stykker. :(
Altid noget jeg ikke er den eneste der står med det indtryk-
Knageme sørgeligt at en så stor virksomhed ikke har bedre styr på den slags pinlige fejl. Ovenikøbet med en sådan "storsatsning" Synd for serien for det ødelægger hele helhedsindtrykket :(
#357189
Med enkelte undtagelser, så fik jeg mest indtrykket af, at billedsiden var tiltænkt sådan. Jeg noterede mig dog også det grynede billede i starten, men synes, at det blev meget bedre længere henne i afsnittet.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30